Administrativní práce - back-office
Informace
Sháníme spolehlivého a důsledného kolegu/kolegyni pro vyřizování nákupů a objednávek v rozsahu přibližně 4-10 hodin týdně - záleží na domluvě. Do budoucna pak možné i více hodin.
Vaším úkolem by bylo:
- vyřizování objednávek
- komunikace se zákazníky
- příprava zásilek pro odeslání
- běžná kancelářská administrativa
Nástup možný od 1. 6. 2025, preferujeme dlouhodobou spolupráci.
Co od vás očekáváme
Anglický jazyk pro písemnou komunikaci. Výhodou je znalost účetního software Money.
Co vám nabízíme
Nabízíme klidné pracovní prostředí a flexibilní domluvu. Práci je nutné provádět v kanceláři na Praze 10.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: MACH SYSTEMS s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní práce - back-office Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 140 - 170 Kč Nabídka přidána: 2. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní práce - back-office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní práce - back-office?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 140 - 170 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MACH SYSTEMS s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.