Administrativní podpora v oddělení Nákup/čerstvé zboží (ž/m)

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


Co tě u nás bude bavit


  • budeš administrativní a procesní podporou nákupčí vybraného sortimentu
  • čeká tě příprava podkladů pro zakládání artiklů a dodavatelů
  • příprava podkladů pro změny kmenových dat artiklů a dodavatelů
  • příprava podkladů pro zadání nákupních podmínek a prodejních cen
  • kontrola a zajištění správnosti kmenových dat artiklů
  • kontrola chybových faktur
  • příprava operativního reportingu
  • každodenní komunikace s dodavateli související s administrativou
  • komunikace v rámci společnosti – spolupráce s odděleními SCM, VT, WPL
  • obchodní korespondence
  • příprava prezentací a degustací

Co za to dostaneš


  • smlouvu na dobu určitou u TOP zaměstnavatele
  • občas budeš moct vyměnit open space za home office a pracovat z domova
  • benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
  • již od nástupu 25 dní dovolené
  • příspěvek na stravování do mzdy
  • díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
  • reálná možnost kariérního růstu
  • placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
  • přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
  • vánoční balíček
  • baby balíček při narození dítěte
  • firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
  • parkování

Jak si tě představujeme


  • máš minimálně středoškolské vzdělání
  • mluvíš německy nebo anglicky
  • máš velmi dobrou znalost PC – Google Workspace, MS Office/Excel
  • jsi flexibilní, komunikativní a umíš pracovat samostatně
  • dokážeš na úkoly nahlížet analyticky i logicky


Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Kaufland Česká republika v.o.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní podpora v oddělení Nákup/čerstvé zboží (ž/m)
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 1. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní podpora v oddělení Nákup/čerstvé zboží (ž/m): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora v oddělení Nákup/čerstvé zboží (ž/m)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Kaufland Česká republika v.o.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora v oddělení Nákup/čerstvé zboží (ž/m) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Kaufland Česká republika v.o.s. ještě dnes.
0.1484