Administrativní podpora v oboru bankovnictví

Praha hl.m.


Hledáme administrativní podporu do společnosti zabývající se zpracováním cenných papírů.

* Zpracování pokynů od zákazníků.

* Denní komunikace v angličtině, vyřizování požadavků.

* Přepis dat do systému.

* Kontrola dat a tabulek.

* Práce v oblasti účetnictví, fakturace, bankovnictví – back office.


Nabídka: * Mzda dle zkušeností.

* Stravenkový paušál

* 25 dní dovolené.

* Hybridní pracovní model po onboardingu (ZD).

* Pracoviště Praha 8 - poblíž metra.

* Práce v zavedené mezinárodní společnosti v multikuturním prostředí.

* Nástup možný ihned.


Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání nebo zkušenosti v bankovnictví/financích či daních.

* Nutná komunikativní angličtina (B2 - slovem i písmem).

* Zkušenosti s MS Office (Power Point, Word, Excel, Outlook).

* Analytické myšlení.

* Pečlivost, samostatnost a dobré komunikační dovednosti.

* Týmový duch, chuť se učit.

* Zaslání CV v anglické modifikaci.



Odpovědět na inzerát
    43 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní podpora v oboru bankovnictví: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora v oboru bankovnictví?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora v oboru bankovnictví ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.0995