Administrativní podpora v oboru bankovnictví
Hledáme administrativní podporu do společnosti zabývající se zpracováním cenných papírů.
* Zpracování pokynů od zákazníků.
* Denní komunikace v angličtině, vyřizování požadavků.
* Přepis dat do systému.
* Kontrola dat a tabulek.
* Práce v oblasti účetnictví, fakturace, bankovnictví – back office.
Nabídka: * Mzda dle zkušeností.
* Stravenkový paušál
* 25 dní dovolené.
* Hybridní pracovní model po onboardingu (ZD).
* Pracoviště Praha 8 - poblíž metra.
* Práce v zavedené mezinárodní společnosti v multikuturním prostředí.
* Nástup možný ihned.
Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání nebo zkušenosti v bankovnictví/financích či daních.
* Nutná komunikativní angličtina (B2 - slovem i písmem).
* Zkušenosti s MS Office (Power Point, Word, Excel, Outlook).
* Analytické myšlení.
* Pečlivost, samostatnost a dobré komunikační dovednosti.
* Týmový duch, chuť se učit.
* Zaslání CV v anglické modifikaci.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Administrativní podpora v oboru bankovnictví Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 5. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora v oboru bankovnictví: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora v oboru bankovnictví?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..