Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211)
Informace
• administrativní podpora nákupního oddělení,
• správa objednávek materiálu a komponentů pro výrobu,
• komunikace s dodavateli – potvrzení objednávek, termínů dodání, změn,
• kontrola faktur a dodacích listů,
• práce v systému (např. SAP), evidence objednávek a materiálových toků.
Co od vás očekáváme
• VŠ/SŠ vzdělání
• pokročilá znalost práce s MS excel
• praxe v oboru vítána
• komunikativní AJ
Co vám nabízíme
• motivující finanční ohodnocení
• příspěvek na závodní stravování
• 25 dní dovolené
• 13. plat
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Manuvia, a. s., organizační složka Lokalita: Klatovy Odvětví práce: Obchod a prodej Pracovní pozice: Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211) Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 Kč - 45 000 Kč Nabídka přidána: 31. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211)?
Práce je nabízena v lokalitě Klatovy.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manuvia, a. s., organizační složka.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211) ve městě Klatovy?
Pošlete svůj životopis firmě Manuvia, a. s., organizační složka ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Klatovy - Obchod a prodej
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Klatovy - Obchod a prodej