Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211)

Klatovy
Získej Fajn práci v naší mobilní aplikaci ještě dnes. Máme ověřené a aktuální nabídky zaměstnání. Vlastní životopis si tvoříš rovnou v apce.


Informace
• administrativní podpora nákupního oddělení,

• správa objednávek materiálu a komponentů pro výrobu,

• komunikace s dodavateli – potvrzení objednávek, termínů dodání, změn,

• kontrola faktur a dodacích listů,

• práce v systému (např. SAP), evidence objednávek a materiálových toků.
Co od vás očekáváme
• VŠ/SŠ vzdělání

• pokročilá znalost práce s MS excel

• praxe v oboru vítána

• komunikativní AJ
Co vám nabízíme
• motivující finanční ohodnocení

• příspěvek na závodní stravování

• 25 dní dovolené

• 13. plat

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Manuvia, a. s., organizační složka
    Lokalita: Klatovy
    Pracovní pozice: Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 000 Kč - 45 000 Kč
    Nabídka přidána: 31. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211)?

Práce je nabízena v lokalitě Klatovy.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Manuvia, a. s., organizační složka.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora v nákupu a logistice (m/ž) (A11211) ve městě Klatovy? Pošlete svůj životopis firmě Manuvia, a. s., organizační složka ještě dnes.
0.1347