Administrativní podpora

Středočeský kraj

Pro našeho klienta, českou společnost působící v oboru chladicí techniky, která provozuje specializovaný velkoobchod, zajišťuje projektování a realizaci chlazení a topení, prodej a montáž klimatizací, tepelných čerpadel a chladicích i mrazicích boxů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora.

Náplň práce:

  • Administrativní činnost v systému skladového hospodářství společnosti
  • Zákaznický servis v sídle společnosti a prostřednictvím e-shopu
  • Příprava a komunikace nabídek zákazníkům
  • Zpracování objednávek od odběratelů / zákazníků, příprava dodacích listů
  • Příprava zboží k expedici (balení a štítkování zboží) a objednávek u dodavatelů
  • Příjem a výdej zboží
  • Komunikace se zákazníky a dodavateli
  • Aktivní podpora obchodního týmu
  • Správa skladových zásob v informačním systému
  • Provádění svěřených kontrol v informačním systému

Požadujeme:

  • Zkušenosti v oblasti administrativy v malé či střední firmě
  • Velmi dobrou znalost práce na PC
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Časovou flexibilitu (občasná možnost úpravy pracovní doby - inventury, mimořádné expedice,...)
  • Příjemné, pro-zákaznicky orientované vystupování
  • Samostatnost, spolehlivost a pečlivost
  • Pozice je vhodná i pro absolventy, kteří již mají zkušenost v oblasti administrativy či obchodní činnosti

Nabízíme:

  • Práci na HPP i IČO, plný úvazek
  • Zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Jednosměnný provoz
  • Po dohodě možnost pružné pracovní doby
  • Příspěvek na stravování a dopravu
  • Odměny nad rámec základní mzdy dle výsledků společnosti
  • Kvalitní zaškolení a možnost dalšího profesního růstu
  • Přátelské pracovní prostředí v Benátkách nad Jizerou

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
    Lokalita: Středočeský kraj
    Pracovní pozice: Administrativní podpora
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 22. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní podpora: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora?

Práce je nabízena v lokalitě Středočeský kraj.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 - 35 000 Kč / měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora ve městě Středočeský kraj? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o. ještě dnes.
0.0915