📝 Podrobnosti o nabídce práce

Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na prodej, podporu a servis špičkových přístrojů a technologií pro určování polohy, stavební lasery a nivelační přístroje, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní podpora společnosti.
Náplň práce:
* Administrativní podpora vedení společnosti a prodejního týmu
* Zpracování analýz prodeje
* Komunikace se zákazníky, vyhledávání a rozvíjení obchodních příležitostí
* Komunikace se zahraničními obchodními partnery
* Aktivní práce s podnikovým informačním systémem
* Spolupráce na přípravě a realizaci nových obchodních projektů
* Spolupráce na prezentacích společnosti
Požadujeme:
* Min. ukončené SŠ vzdělání
* Obchodní dovednosti, příjemné vystupování, pracovitost
* Aktivní znalost AJ
* Výborná znalost ČJ
* Pokročilou znalost práce s PC (znalost MS Office podmínkou)
* Aktivní přístup k moderní technice
* Komunikativnost, prezentační a organizační schopnosti
* Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
* Ochotu učit se, přizpůsobivost, odolnost vůči stresu
--strong--Nabízíme:--/strong--
* Zajímavou a různorodou práci v české společnosti
* Výborné platové podmínky
* Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, příspěvek na stravování, sick-days, Multisport, výuku angličtiny)
* Prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj
* Práci v přátelském kolektivu
* Pracoviště v Praze 4
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
--strong--Benefity--/strong--
* Příspěvek na dovolenou
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy, školení
* Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
* Zdravotní volno/sickdays
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Referent, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní asistent, Obchodní referent
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
-
Lokalita: Praha
-
Směnnost: Plný úvazek
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný úvazek.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.