Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč)

Praha

Náplň práce

  • Příprava smluv a objednávek dle vzorů a jejich následná kontrola
  • Spolupráce s ekonomy, právníky a manažery
  • Evidence a správa smluv, tvorba objednávek v interním systému
  • Komunikace s dodavateli a administrativní podpora společnosti



Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání
  • Ideálně zkušenosti s tvorbou a administrací smluv a objednávek
  • Pečlivost, systematičnost a samostatnost
  • Znalost MS office, výhodou je znalost ERP systémů



Nabízíme

  • 25 dní dovolené
  • Sickdays
  • Pružnou pracovní dobu
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Kartu Multisport
  • Firemní akce
  • Možnost práce na zkrácený i celý úvazek
  • Vzdělávací kurzy
  • Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
  • Místo výkonu práce: Praha 8



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Advantage Consulting, s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 45 000 - 50 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 9. 8. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45 000 - 50 000 Kč / měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.
0.1641