Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč)
Náplň práce
- Příprava smluv a objednávek dle vzorů a jejich následná kontrola
- Spolupráce s ekonomy, právníky a manažery
- Evidence a správa smluv, tvorba objednávek v interním systému
- Komunikace s dodavateli a administrativní podpora společnosti
Požadujeme
- Středoškolské vzdělání
- Ideálně zkušenosti s tvorbou a administrací smluv a objednávek
- Pečlivost, systematičnost a samostatnost
- Znalost MS office, výhodou je znalost ERP systémů
Nabízíme
- 25 dní dovolené
- Sickdays
- Pružnou pracovní dobu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Kartu Multisport
- Firemní akce
- Možnost práce na zkrácený i celý úvazek
- Vzdělávací kurzy
- Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
- Místo výkonu práce: Praha 8
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45 000 - 50 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 9. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45 000 - 50 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora – smlouvy (až 50.000 Kč) ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.