Administrativní podpora skladu - Praha-západ
Požadavky: Pro našeho klienta, mezinárodní logistickou společnost, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici administrativní podpory v logistice.
Co vás na pozici čeká?
* Komunikace mezi skladem, řidiči a dalšími odděleními
* Administrativa spojená s provozem skladu (zápisy o vykládce, potvrzování CMR, inventury)
* Práce v interních systémech
* Určování pořadí vozidel pro vykládku a nakládku
* Směnný provoz: ranní (6:00–14:30), odpolední (14:30–23:00)
Co vám nabídneme?
* Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
* Důkladné zaškolení a možnost profesního růstu
* Stravenkový paušál
* Firemní vzdělávání
Co požadujeme?
* Zájem o logistiku a procesy v dopravě
* Ochotu pracovat ve směnném režimu
* Zkušenosti s administrativou
* Dobré komunikační a organizační schopnosti
* Samostatnost, odpovědnost a schopnost řešit operativní situace
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Administrativní podpora skladu - Praha-západ Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 5. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní podpora skladu - Praha-západ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora skladu - Praha-západ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..