Administrativní podpora skladu a obchodu
Informace
Náplň práce:
- Zpracování a příprava zákaznických objednávek v interním systému
- Vystavování a evidence faktur, dobropisů a dalších dokladů
- Komunikace s kolegy ve skladu ohledně dostupnosti zboží a expedice
- Kontrola správnosti dat v objednávkách a fakturách
- Spolupráce s obchodním oddělením při vyřizování požadavků zákazníků
- Práce s ekonomickým systémem firmy (KelEXPRESS)
- Příležitostná komunikace se zákazníky na infolince
- Administrativní podpora běžného chodu oddělení
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání (ekonomického nebo administrativního směru výhodou)
- Zkušenost s administrativou nebo logistikou výhodou
- Znalost práce na PC (práce v ekonomickém systému výhodou)
- Pečlivost, samostatnost a schopnost organizace práce
- Dobré kominikační schopnosti a týmového ducha
Co vám nabízíme
- Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
- Možnost zaškolení a odborného růstu
- Pestrou a zodpovědnou práci v propojení skladu a obchodu
- Příspěvky na stravu, sick day
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: SMART BALLOONS s.r.o. Lokalita: Brno Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní podpora skladu a obchodu Směnnost práce Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 26. 5. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora skladu a obchodu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora skladu a obchodu?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SMART BALLOONS s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa