Administrativní podpora pro HR oddělení

Praha


Informace
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici HRM Administrative Support, která nám pomůže s každodenní organizací, administrativou a podporou napříč týmy.

Náplň práce:

- Příprava a vedení zápisů z porad

- Koordinace a administrativní podpora při organizaci meetingů

- Práce s technickou dokumentací – správa, revize a archivace

- Komunikace a spolupráce napříč interními tým

- Zajištění běžné administrativní agendy
Co od vás očekáváme
- Výbornou znalost nástrojů Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams)

- Profesionální znalost češtiny a angličtiny – slovem i písmem

- Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost

- Skvělé organizační a komunikační schopnosti
Co vám nabízíme
- Finanční ohodnocení - 45 000 Kč

- 5 týdnů dovolené

- 5 sick days

- Stravenkový paušál

- Práci v moderních kancelářích s výbornou dopravní dostupností (Praha 7)

- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti a dlouhodobou spolupráci

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: ADECCO spol. s r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Administrativní podpora pro HR oddělení
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 16. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    8 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní podpora pro HR oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora pro HR oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora pro HR oddělení ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ADECCO spol. s r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1467