📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici HRM Administrative Support, která nám pomůže s každodenní organizací, administrativou a podporou napříč týmy.
Náplň práce:
- Příprava a vedení zápisů z porad
- Koordinace a administrativní podpora při organizaci meetingů
- Práce s technickou dokumentací – správa, revize a archivace
- Komunikace a spolupráce napříč interními tým
- Zajištění běžné administrativní agendy
Co od vás očekáváme
- Výbornou znalost nástrojů Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
- Profesionální znalost češtiny a angličtiny – slovem i písmem
- Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti
Co vám nabízíme
- Finanční ohodnocení - 45 000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- 5 sick days
- Stravenkový paušál
- Práci v moderních kancelářích s výbornou dopravní dostupností (Praha 7)
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti a dlouhodobou spolupráci
-
Lokalita: Praha
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma ADECCO spol. s r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské