Administrativní podpora oddělení leteckého exportu

O nás
Společnost s mnoholetou tradicí na českém a evropském trhu logistických služeb, obsazujeme pozici Administrativní podpora oddělení leteckého exportu.
Náplň práce:
- Fakturace zásilek
- Schvalování faktur od leteckých společností a přepravců
- Tisk dokumentace
- Archivace a nahrávání dokumentů
Co od Vás očekáváme:
- SŠ či VŠ vzdělání
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Základní znalost angličtiny
- Pečlivost a zodpovědnost v odváděné práci
- Chuť učit se novým věcem
Co Vám můžeme nabídnout:
CO KLIENT NABÍZÍ:
- Možnost kariérního růstu dle schopností uchazeče
- Zázemí mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
- Přátelské prostředí
- 5 týdnů dovolené
- Firemní benefity
- Firemní akce
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Přátelské prostředí
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Freight People, s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Administrativní podpora oddělení leteckého exportu Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 30. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Administrativní podpora oddělení leteckého exportu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora oddělení leteckého exportu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Freight People, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora oddělení leteckého exportu ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Freight People, s.r.o. ještě dnes.