Administrativní podpora obchodu (m/ž)

Praha hl.m.


Pro našeho klienta, technicky zaměřenou firmu, obsazujeme pozici Administrativní podpora obchodu. Jedná se o komplexní a samostatnou roli, která je vhodná jak pro muže, tak pro ženy.

Těšíme se na spolupráci!

* Budeš pravou rukou obchodního týmu – připravíš nabídky, objednávky a zadáš data do systému.

* Budeš pečlivě spravovat veškerou dokumentaci a organizovat smlouvy tak, aby vše perfektně fungovalo.

* Budeš mít na starosti administraci zákaznických objednávek a reklamací – hlídat, aby vše probíhalo hladce a včas.

* Když jsou obchodníci na dovolené nebo na školení, zastoupíš je a podpoříš je ve všem, co bude potřeba.

* Připravíš podklady na porady a budeš pravidelně reportovat, aby všichni byli vždy v obraze.

* Pomůžeš obchodním zástupcům s plánováním schůzek a budete společně držet krok.

* Na stejně pozici budete ve dvou, tak se můžete i výborně zastoupit v případě potřeby.


Nabídka: * Práce v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde máš možnost růstu a osobního rozvoje.

* Pružná pracovní doba s core hours od 9:30 do 15:00 – zbytek dne si můžeš plánovat podle sebe a domluvy.

* Možnost práce z domova po zaučení jeden den v týdnu, aby ses cítil/a opravdu pohodlně.

* Motivující finanční ohodnocení včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění a ročních odměn.

* 5 týdnů dovolené, protože víme, jak je důležitý čas na odpočinek.

* MultiSport kartu pro aktivní relaxaci a sportovní vyžití.

* Komfortní kantýna přímo na pracovišti.

* Stravenky v hodnotě 180 Kč, abys měl/a vždy co dobrého na oběd.

* Slevy na naše produkty.

* Firemní kurzy angličtiny a další příležitosti k profesnímu vzdělávání.

* Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení pro tvé nejmenší.

* Přátelský kolektiv a pravidelné firemní akce, kde se nejen pracuje, ale i baví.


Požadavky: * Praxe na obdobné pozici, ideálně ve firmě s technickým zaměřením, je výhodou.

* Minimálně středoškolské vzdělání.

* Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook); znalost SAP je výhodou.

* Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy.



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Administrativní podpora obchodu (m/ž)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30000 - 45000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 2. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní podpora obchodu (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora obchodu (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30000 - 45000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora obchodu (m/ž) ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1259