Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065)
Informace
Pro našeho klienta, technicky zaměřenou firmu, obsazujeme pozici Administrativní podpora obchodu. Jedná se o komplexní a samostatnou roli, která je vhodná jak pro muže, tak pro ženy.
Těšíme se na spolupráci!
• Budeš pravou rukou obchodního týmu – připravíš nabídky, objednávky a zadáš data do systému.
• Budeš pečlivě spravovat veškerou dokumentaci a organizovat smlouvy tak, aby vše perfektně fungovalo.
• Budeš mít na starosti administraci zákaznických objednávek a reklamací – hlídat, aby vše probíhalo hladce a včas.
• Když jsou obchodníci na dovolené nebo na školení, zastoupíš je a podpoříš je ve všem, co bude potřeba.
• Připravíš podklady na porady a budeš pravidelně reportovat, aby všichni byli vždy v obraze.
• Pomůžeš obchodním zástupcům s plánováním schůzek a budete společně držet krok.
• Na stejně pozici budete ve dvou, tak se můžete i výborně zastoupit v případě potřeby.
Co od vás očekáváme
• Praxe na obdobné pozici, ideálně ve firmě s technickým zaměřením, je výhodou.
• Minimálně středoškolské vzdělání.
• Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook); znalost SAP je výhodou.
• Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy.
Co vám nabízíme
• Práce v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde máš možnost růstu a osobního rozvoje.
• Pružná pracovní doba s core hours od 9:30 do 15:00 – zbytek dne si můžeš plánovat podle sebe a domluvy.
• Možnost práce z domova po zaučení jeden den v týdnu, aby ses cítil/a opravdu pohodlně.
• Motivující finanční ohodnocení včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění a ročních odměn.
• 5 týdnů dovolené, protože víme, jak je důležitý čas na odpočinek.
• MultiSport kartu pro aktivní relaxaci a sportovní vyžití.
• Komfortní kantýna přímo na pracovišti.
• Stravenky v hodnotě 180 Kč, abys měl/a vždy co dobrého na oběd.
• Slevy na naše produkty.
• Firemní kurzy angličtiny a další příležitosti k profesnímu vzdělávání.
• Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení pro tvé nejmenší.
• Přátelský kolektiv a pravidelné firemní akce, kde se nejen pracuje, ale i baví.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Hofmann Wizard s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065) Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 - 45 000 Kč Nabídka přidána: 2. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 45 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Hofmann Wizard s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa