Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065)

Prague, Praha


Informace
Pro našeho klienta, technicky zaměřenou firmu, obsazujeme pozici Administrativní podpora obchodu. Jedná se o komplexní a samostatnou roli, která je vhodná jak pro muže, tak pro ženy.

Těšíme se na spolupráci!

• Budeš pravou rukou obchodního týmu – připravíš nabídky, objednávky a zadáš data do systému.

• Budeš pečlivě spravovat veškerou dokumentaci a organizovat smlouvy tak, aby vše perfektně fungovalo.

• Budeš mít na starosti administraci zákaznických objednávek a reklamací – hlídat, aby vše probíhalo hladce a včas.

• Když jsou obchodníci na dovolené nebo na školení, zastoupíš je a podpoříš je ve všem, co bude potřeba.

• Připravíš podklady na porady a budeš pravidelně reportovat, aby všichni byli vždy v obraze.

• Pomůžeš obchodním zástupcům s plánováním schůzek a budete společně držet krok.

• Na stejně pozici budete ve dvou, tak se můžete i výborně zastoupit v případě potřeby.
Co od vás očekáváme
• Praxe na obdobné pozici, ideálně ve firmě s technickým zaměřením, je výhodou.

• Minimálně středoškolské vzdělání.

• Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook); znalost SAP je výhodou.

• Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy.
Co vám nabízíme
• Práce v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde máš možnost růstu a osobního rozvoje.

• Pružná pracovní doba s core hours od 9:30 do 15:00 – zbytek dne si můžeš plánovat podle sebe a domluvy.

• Možnost práce z domova po zaučení jeden den v týdnu, aby ses cítil/a opravdu pohodlně.

• Motivující finanční ohodnocení včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění a ročních odměn.

• 5 týdnů dovolené, protože víme, jak je důležitý čas na odpočinek.

• MultiSport kartu pro aktivní relaxaci a sportovní vyžití.

• Komfortní kantýna přímo na pracovišti.

• Stravenky v hodnotě 180 Kč, abys měl/a vždy co dobrého na oběd.

• Slevy na naše produkty.

• Firemní kurzy angličtiny a další příležitosti k profesnímu vzdělávání.

• Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení pro tvé nejmenší.

• Přátelský kolektiv a pravidelné firemní akce, kde se nejen pracuje, ale i baví.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Hofmann Wizard s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 3. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Hofmann Wizard s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Hofmann Wizard s.r.o. ještě dnes.
0.1315