Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065)

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


Popis

Pro našeho klienta, technicky zaměřenou firmu, obsazujeme pozici Administrativní podpora obchodu. Jedná se o komplexní a samostatnou roli, která je vhodná jak pro muže, tak pro ženy.

Těšíme se na spolupráci!


  • Budeš pravou rukou obchodního týmu – připravíš nabídky, objednávky a zadáš data do systému.
  • Budeš pečlivě spravovat veškerou dokumentaci a organizovat smlouvy tak, aby vše perfektně fungovalo.
  • Budeš mít na starosti administraci zákaznických objednávek a reklamací – hlídat, aby vše probíhalo hladce a včas.
  • Když jsou obchodníci na dovolené nebo na školení, zastoupíš je a podpoříš je ve všem, co bude potřeba.
  • Připravíš podklady na porady a budeš pravidelně reportovat, aby všichni byli vždy v obraze.
  • Pomůžeš obchodním zástupcům s plánováním schůzek a budete společně držet krok.
  • Na stejně pozici budete ve dvou, tak se můžete i výborně zastoupit v případě potřeby.

Požadujeme

  • Praxe na obdobné pozici, ideálně ve firmě s technickým zaměřením, je výhodou.
  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook); znalost SAP je výhodou.
  • Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy.

Nabízíme

  • Práce v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde máš možnost růstu a osobního rozvoje.
  • Pružná pracovní doba s core hours od 9:30 do 15:00 – zbytek dne si můžeš plánovat podle sebe a domluvy.
  • Možnost práce z domova po zaučení jeden den v týdnu, aby ses cítil/a opravdu pohodlně.
  • Motivující finanční ohodnocení včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění a ročních odměn.
  • 5 týdnů dovolené, protože víme, jak je důležitý čas na odpočinek.
  • MultiSport kartu pro aktivní relaxaci a sportovní vyžití.
  • Komfortní kantýna přímo na pracovišti.
  • Stravenky v hodnotě 180 Kč, abys měl/a vždy co dobrého na oběd.
  • Slevy na naše produkty.
  • Firemní kurzy angličtiny a další příležitosti k profesnímu vzdělávání.
  • Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení pro tvé nejmenší.
  • Přátelský kolektiv a pravidelné firemní akce, kde se nejen pracuje, ale i baví.


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: HOFMANN WIZARD s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065)
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30.000 – 45.000 Kč
    Nabídka přidána: 2. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30.000 – 45.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy HOFMANN WIZARD s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora obchodu (m/ž) (A13065) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě HOFMANN WIZARD s.r.o. ještě dnes.
0.2002