Administrativní podpora obchodního oddělení

Mladá Boleslav


- Administrativní podpora obchodního oddělení.

- Zpracování objednávek a základní práce se smluvní dokumentací.

- Komunikace se zákazníky z ČR i zahraničí (telefonicky i e-mailem).

- Práce s interním informačním systémem, zadávání a kontrola dat.

- Příprava podkladů pro reporting.

- Ostatní administrativní činnosti související s chodem oddělení.


Nabídka: - Nástup ihned.

- Zázemí stabilní společnosti.

- Přátelský kolektiv.

- Závodní stravování.

- 20 dní dovolené + 3 dny sick day.


Požadavky: - SŠ vzdělání.

- Praxe v administrativě nebo v obchodní sféře, výhodou.

- Znalost AJ na komunikativní úrovni.

- Uživatelská znalost MS Office (zejména Excel, Word, Outlook).

- Pečlivost, zodpovědnost a schopnost dotahovat úkoly do konce.

- Komunikační a organizační dovednosti.

- Schopnost pracovat samostatně.



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní podpora obchodního oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora obchodního oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora obchodního oddělení ve městě Mladá Boleslav? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1273