Administrativní podpora mzdového oddělení
Jste pečliví, zodpovědní a máte rádi, když věci klapou do puntíku? Máte zkušenosti s administrativou a orientujete se ve mzdové agendě? Pak hledáme právě Vás!
Co Vás na této pozici čeká:
• evidence dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti (DPP, DPČ)
• vystavování potvrzení o zaměstnání, ELDP a dalších personálních dokumentů
• každodenní spolupráce s kolegy z HR, provozu a dalších oddělení
• práce se systémy Target, Signi a Nemesis
Požadujeme:
Co očekáváme od Vás:
• praxi v administrativě minimálně 3 roky
• velmi dobrou znalost MS Office (zejména Excel, Word)
• samostatnost, spolehlivost, pečlivost a schopnost pracovat systematicky
• základní přehled v personální a mzdové agendě a související legislativě – výhodou
• znalost práce se systémy Target a Signi – výhodou
Nabízíme:
Co nabízíme na oplátku:
• pracovní poměr na hlavní úvazek
• flexibilní pracovní dobu (začátek a konec dle domluvy)
• zkrácená pracovní doba 37,5 hodiny týdně
• 25 dní dovolené + 2 sick days
• širokou škálu benefitů: Multisport karta, příspěvek na stravování a penzijní pojištění, možnosti dalšího vzdělávání a rozvoje
• výborná dopravní dostupnost (MHD, možnost parkování)
• přátelský tým a stabilní pracovní zázemí
První novinová společnost a.s.
Náborové oddělení
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: První novinová společnost a.s. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Administrativní podpora mzdového oddělení Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 26. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní podpora mzdového oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora mzdového oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy První novinová společnost a.s..