Administrativní podpora manažerů, Brno – poloviční úvazek
Co bude vaší náplní práce?
• Příprava a zpracování dokumentů v rámci personální administrativy
• Kompletace, skenování a archivace dokladů
• Objednávání lékařských prohlídek pro nové zaměstnance
• Pravidelná komunikace s personálním a mzdovým oddělením
• Správa malého skladu s výstrojí pro zaměstnance
• Zajištění chodu kanceláře a základní provozní podpory
• Práce na počítači (MS Office, interní systémy)
Nabídka: Co vám nabízíme?
• Dlouhodobou spolupráci na poloviční úvazek (80 hodin měsíčně)
• Stabilní příjem: 18 000 Kč/měsíc
• Dotovanou Multisportku pro aktivní odpočinek
• Flexibilní pracovní dobu na 4 hodiny denně
• Přátelské prostředí a podporující tým a fajn šéfa
• Možnost profesního růstu – pokud se osvědčíte, může být více
• Zázemí silné a rostoucí společnosti
• Práci, která má smysl – pomůžete lidem, aby se mohli rychle a hladce zapojit do práce
• Práce je vhodná i pro OZP
Požadavky: Co od vás očekáváme?
• Praxi v administrativě – alespoň základní orientaci v personalistice nebo podpoře týmu
• Pečlivost, samostatnost a schopnost organizace
• Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)
• Spolehlivost a chuť naučit se něco nového
• Příjemné vystupování a týmového ducha
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Administrativní podpora manažerů, Brno – poloviční úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 21. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora manažerů, Brno – poloviční úvazek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora manažerů, Brno – poloviční úvazek?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.