Administrativní podpora logistiky
- Práce v informační systému společnosti,
- administrativní činnosti spojené s příjmem materiálu a expedicí výrobků,
- zpracování průvodní dokumentace k přepravě zboží,
- komunikace se zástupci zákazníka pro oblast dopravy,
- komunikace s dopravci,
- fotodokumentace, lepení identifikačních štítků, balení drobného zboží,
- spolupráce s kolegy ze skladu, výroby a obchodu. - Práce přímo v Plzni, na jednu směnu, zkrácený úvazek,
- příspěvek na penzijní připojištění až 1400 Kč/měsíc,
- 5 týdnů dovo
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Wikov TurboGear s.r.o. Lokalita: Plzeň Pracovní pozice: Administrativní podpora logistiky Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 19. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora logistiky: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora logistiky?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Wikov TurboGear s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora logistiky ve městě Plzeň?
Pošlete svůj životopis firmě Wikov TurboGear s.r.o. ještě dnes.