Administrativní podpora logistiky

Plzeň-město


- Práce v informační systému společnosti,

- administrativní činnosti spojené s příjmem materiálu a expedicí výrobků,

- zpracování průvodní dokumentace k přepravě zboží,

- komunikace se zástupci zákazníka pro oblast dopravy,

- komunikace s dopravci,

- fotodokumentace, lepení identifikačních štítků, balení drobného zboží,

- spolupráce s kolegy ze skladu, výroby a obchodu.


Nabídka: - Práce přímo v Plzni, na jednu směnu, zkrácený úvazek,

- příspěvek na penzijní připojištění až 1400 Kč/měsíc,

- 5 týdnů dovolené, 3 dny "sick day",

- Cafeterii Sodexo,

- zdravotní program - lékař na telefonu,

- školení a jazykové kurzy,

- dotované stravování v závodní jídelně,

- další benefity jako hrazené dny volna navíc při osobních/rodinných událostech,

- odměny při životním jubileu,

- parkování v areálu včetně zabezpečeného parkování pro kola.


Požadavky: - AJ základy písemně,

- znalost práce na PC,

- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost,

- pečlivost, smysl pro pořádek, schopnost stanovit si priority práce,

- praxi v logistice/skladu min. 1 rok.



Odpovědět na inzerát
    17 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní podpora logistiky: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora logistiky?

Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-město.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora logistiky ve městě Plzeň-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1054