Administrativní podpora logistiky
- Práce v informační systému společnosti,
- administrativní činnosti spojené s příjmem materiálu a expedicí výrobků,
- zpracování průvodní dokumentace k přepravě zboží,
- komunikace se zástupci zákazníka pro oblast dopravy,
- komunikace s dopravci,
- fotodokumentace, lepení identifikačních štítků, balení drobného zboží,
- spolupráce s kolegy ze skladu, výroby a obchodu.
Nabídka: - Práce přímo v Plzni, na jednu směnu, zkrácený úvazek,
- příspěvek na penzijní připojištění až 1400 Kč/měsíc,
- 5 týdnů dovolené, 3 dny "sick day",
- Cafeterii Sodexo,
- zdravotní program - lékař na telefonu,
- školení a jazykové kurzy,
- dotované stravování v závodní jídelně,
- další benefity jako hrazené dny volna navíc při osobních/rodinných událostech,
- odměny při životním jubileu,
- parkování v areálu včetně zabezpečeného parkování pro kola.
Požadavky: - AJ základy písemně,
- znalost práce na PC,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, samostatnost,
- pečlivost, smysl pro pořádek, schopnost stanovit si priority práce,
- praxi v logistice/skladu min. 1 rok.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Plzeň-město Pracovní pozice: Administrativní podpora logistiky Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora logistiky: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora logistiky?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-město.