Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy
Požadavky: Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů. Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu, který se chce učit novým věcem a rozvíjet se v oblasti nákupu a stavebnictví. Pozice je vhodná i pro absolventy — vše potřebné vás rádi naučíme.
Co bude Vaší denní náplní:
* Vedení, sledování a aktualizace databáze kvalifikovaných dodavatelů a odběratelů
* Zadávat údaje do informačních systémů v rámci procesu nákupu
* Správa náhradního plnění
* Školení zaměstnanců odpovědných za nákup
* Spolupracovat při zavádění postupů procesu nákupu a koordinace navazujících procesů
* Podílet se na tvorbě interních směrnic
* Udržovaní a aktualizace manuálů
* Spolupráce při tvorbě nových rámcových smluv a aktivní správa svěřených smluv
* Jednání s potencionálními dodavateli
* Kontrolní činnost procesů, hodnocení jejich efektivity
* Analýza dodávek, dodavatelů, nakupovaných komodit a jejich cen
Co Vám pomůže, aby Vám šla práce od ruky?
SŠ vzdělání s maturitou ekonomického nebo stavebního směru výhodou
Nemáte zatím praxi? Nevadí, vše potřebné se u nás naučíte
Znalost angličtiny výhodou
Pokročilá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
Máte dobré komunikační a organizační schopnosti
Jste aktivní osobnost, která je zvyklá dělat věci pečlivě
Na co se u nás můžete těšit?
Chcete se o naší společnosti dozvědět více, nahlédnout do jejího zákulisí a dozvědět se další informace o našich projektech, stavbách, volnočasových aktivitách či si přečíst zajímavé rozhovory s našimi zaměstnanci? To vše najdete v časopise Mozaika na našich webových stránkách
https://ohla-zs.cz/firemni-casopis/
A co Vám za práci u nás můžeme nabídnout?
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* pružnou pracovní dobu
* máme vlastní rekreační zařízení, kterých můžete využít i Vy za zvýhodněné ceny
* příspěvek na penzijní připojištění
* příspěvek na životní pojištění
* příspěvek na dlouhodobý investiční produkt
* není nic důležitější než zdraví a tak se snažíme pečovat i o to Vaše:
* když onemocníte, můžete čerpat 3 dny „sick days“ ročně
* prevence je také velmi důležitá v péči o zdraví a tak můžete využít onkologických prohlídek zdarma, které pro naše zaměstnance pravidelně zařizujeme
* oblíbeným benefitem je u nás i očkování. Nabízíme zdarma očkování proti chřipce, klíšťové encefalitidě a žloutence
* velmi výhodné tarify na mobilní telefon nejen pro Vás, ale i pro Vaši rodinu.
* jste pravidelným dárcem krve či plazmy? Pokud ano, takovou skvělou aktivitu dokážeme ocenit
* pokud rádi sportujete, budeme rádi, když se zúčastníte našeho sportovního dne
* pro zaměstnance samostatně pečující o dítě nabízíme několik dnů placeného volna ročně
* pokud se chcete dále vzdělávat, můžete využít možností rozvoje, které nabízíme
* pracovní notebook a mobilní telefon
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 25. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.