Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy

Brno-město




Požadavky: Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů. Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu, který se chce učit novým věcem a rozvíjet se v oblasti nákupu a stavebnictví. Pozice je vhodná i pro absolventy — vše potřebné vás rádi naučíme.

Co bude Vaší denní náplní:

* Vedení, sledování a aktualizace databáze kvalifikovaných dodavatelů a odběratelů

* Zadávat údaje do informačních systémů v rámci procesu nákupu

* Správa náhradního plnění

* Školení zaměstnanců odpovědných za nákup

* Spolupracovat při zavádění postupů procesu nákupu a koordinace navazujících procesů

* Podílet se na tvorbě interních směrnic

* Udržovaní a aktualizace manuálů

* Spolupráce při tvorbě nových rámcových smluv a aktivní správa svěřených smluv

* Jednání s potencionálními dodavateli

* Kontrolní činnost procesů, hodnocení jejich efektivity

* Analýza dodávek, dodavatelů, nakupovaných komodit a jejich cen

Co Vám pomůže, aby Vám šla práce od ruky?

SŠ vzdělání s maturitou ekonomického nebo stavebního směru výhodou

Nemáte zatím praxi? Nevadí, vše potřebné se u nás naučíte

Znalost angličtiny výhodou

Pokročilá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)

Máte dobré komunikační a organizační schopnosti

Jste aktivní osobnost, která je zvyklá dělat věci pečlivě

Na co se u nás můžete těšit?

Chcete se o naší společnosti dozvědět více, nahlédnout do jejího zákulisí a dozvědět se další informace o našich projektech, stavbách, volnočasových aktivitách či si přečíst zajímavé rozhovory s našimi zaměstnanci? To vše najdete v časopise Mozaika na našich webových stránkách

https://ohla-zs.cz/firemni-casopis/

A co Vám za práci u nás můžeme nabídnout?

* 5 týdnů dovolené

* příspěvek na stravování

* pružnou pracovní dobu

* máme vlastní rekreační zařízení, kterých můžete využít i Vy za zvýhodněné ceny

* příspěvek na penzijní připojištění

* příspěvek na životní pojištění

* příspěvek na dlouhodobý investiční produkt

* není nic důležitější než zdraví a tak se snažíme pečovat i o to Vaše:

* když onemocníte, můžete čerpat 3 dny „sick days“ ročně

* prevence je také velmi důležitá v péči o zdraví a tak můžete využít onkologických prohlídek zdarma, které pro naše zaměstnance pravidelně zařizujeme

* oblíbeným benefitem je u nás i očkování. Nabízíme zdarma očkování proti chřipce, klíšťové encefalitidě a žloutence

* velmi výhodné tarify na mobilní telefon nejen pro Vás, ale i pro Vaši rodinu.

* jste pravidelným dárcem krve či plazmy? Pokud ano, takovou skvělou aktivitu dokážeme ocenit

* pokud rádi sportujete, budeme rádi, když se zúčastníte našeho sportovního dne

* pro zaměstnance samostatně pečující o dítě nabízíme několik dnů placeného volna ročně

* pokud se chcete dále vzdělávat, můžete využít možností rozvoje, které nabízíme

* pracovní notebook a mobilní telefon



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Brno-město
    Pracovní pozice: Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 25. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora/koordinátor dodavatelů – i pro absolventy ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1606