Administrativní podpora – flexibilní práce v HR týmu, 10-12h/týdně

Opava
Získej Fajn práci v naší mobilní aplikaci ještě dnes. Máme ověřené a aktuální nabídky zaměstnání. Vlastní životopis si tvoříš rovnou v apce.


Informace
✔ Každodenní kontakt s uchazeči (telefon, e-mail, SMS)

✔ Zasílání pozvánek na pohovory a potvrzení termínů

✔ Administrace zamítacích zpráv po ukončení výběrového řízení

✔ Aktualizace databáze uchazečů

✔ Spolupráce s HR týmem a podpora náborových aktivit
Co od vás očekáváme
✅ SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro studenty nebo absolventy)

✅ Výborné komunikační dovednosti a profesionální vystupování

✅ Pečlivost, spolehlivost a dobrá organizace práce

✅ Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, e-mail, online tabulky)

✅ Základní orientace v náborovém procesu výhodou
Co vám nabízíme
✅ Flexibilní pracovní dobu (možnost částečného home office)

✅ Přátelský tým a podporu zkušených kolegů

✅ Získání praxe v HR a náboru

✅ Mzda 185 Kč/h

Zašlete svůj životopis!

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: ADECCO spol. s r.o.
    Lokalita: Opava
    Pracovní pozice: Administrativní podpora – flexibilní práce v HR týmu, 10-12h/týdně
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 185 Kč - 185 Kč
    Nabídka přidána: 27. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    17 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní podpora – flexibilní práce v HR týmu, 10-12h/týdně: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora – flexibilní práce v HR týmu, 10-12h/týdně?

Práce je nabízena v lokalitě Opava.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora – flexibilní práce v HR týmu, 10-12h/týdně ve městě Opava? Pošlete svůj životopis firmě ADECCO spol. s r.o. ještě dnes.
0.1310