Administrativní podpora
Hledáme posilu k nám na pozici Administrativní podpora.
* příprava pracovních smluv a dalších dokumentů
* vedení dokumentace a evidence
* občasná komunikace s uchazeči / zaměstnanci (osobně, telefonicky, písemně)
* administrativní činnosti spojené s personalistikou
* odvoz pošty, doručení dokumentů zaměstnancům/klientům apod.
Nabídka: * možnost získat cenné zkušenosti v oblasti HR
* dovolenou navíc
* stravenky
* práci v menším týmu se skvělou atmosférou :-)
* pevnou pracovní dobu PO-PÁ (8 - 16 h) na pobočce v centru Chomutova
* bezproblémové parkování přímo u pobočky zdarma
Požadavky: * prokazatelná zkušenost v administrativě PODMÍNKOU (min. 1. rok)
* samostatnost
* pečlivost a zodpovědnost
* bezchybný písemný projev v ČJ
* řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Chomutov Pracovní pozice: Administrativní podpora Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 13. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní podpora: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora?
Práce je nabízena v lokalitě Chomutov.