Administrativní/Obchodní podpora

Praha hl.m.




• Představ si, že každý den děláš práci, která má smysl. Práci, kde je vidět, co za tebou zůstává. Kde tvoje pečlivost a přístup někomu reálně pomáhají.

• Hledáš prostředí, kde se s lidmi mluví narovinu, kde si kolegové pomáhají a kde tě berou vážně? Kde se dá dobře pracovat a kde chápou, že život není jen o práci?

• Možná je tahle role právě pro tebe! A možná nehledáš jen práci, ale i místo, kde budeš mít hlas a prostor ovlivňovat, co a jak se dělá. Třeba tě baví, když máš věci pod kontrolou a vidíš, že to celé dává smysl. A místo výkonu na efekt hledáš práci, která má dobrý rytmus, rozumné tempo a prostor pro lidi.

Co u nás budeš dělat?

• Zpracovávat objednávky, faktury a doklady (pracujeme v Pohodě)

• Komunikovat s klienty a dodavateli, e-mailem i telefonicky, slušně, věcně a s přehledem

• Hlídání objednávek a koordinace dopravy, aby každý věděl, co kam kdy jde

• Práce s databázemi, tabulkami a kalendářem, udržovat v tom přehled a pořádek

Tvůj den bude mít strukturu, většinu věcí si zvládneš rozvrhnout sám/sama. Když bude potřeba, jsme k ruce. Co neznáš, naučíme tě. Kde si poradíš, máš důvěru.


Nabídka:

• HPP, mzdu od 40 000 Kč hrubého měsíčně

• 5 týdnů dovolené

• Zkušební dobu 3 měsíce, pak smlouvu na dobu neurčitou

• Home office 2 dny v týdnu, zbytek v pohodové kanceláři v Holešovicích

• Lekce angličtiny s rodilým mluvčím (zdarma)

• Práci, která má jasný rámec, není chaotická a pořád se v ní něco děje. Jeden den řešíš objednávky, druhý ladíš fakturu, třetí domlouváš dopravu. Není to stereotyp a ani stres

• Pokud budeš chtít, můžeš postupně přebírat víc odpovědnosti a jít dál


Požadavky: Hledáme tě, pokud:

• Máš rád/a ve věcech pořádek a umíš si ho vytvořit

• Domluvíš se základní angličtinou, ať už e-mailem nebo výjimečně i po telefonu

• Komunikuješ přirozeně, příjemně a s respektem, uvnitř firmy i navenek

• Umíš se ptát, když něco nedává smysl a bereš to jako součást učení

• Máš chuť pochopit, jak věci fungují a proč a baví tě, když se to propojuje

• Oceníš menší tým, kde se lidé znají, pomáhají si a každý je vidět

Nezáleží, jaký máš vystudovaný obor. Důležité je, jestli máš chuť učit se, převzít odpovědnost a přemýšlet nad tím, co děláš.

Kdo u nás může pracovat?

• Rodiče na rodičovské, kteří chtějí znovu pracovat a hledají vstřícné prostředí

• Čerství absolventi, kteří chtějí růst od pevných základů

• Zkušení lidé, kteří hledají stabilitu, význam a klidné prostředí

• Uchazeči s handicapem (máme bezbariérovou kancelář i normální přístup)

• A taky ti, kdo nejsou v žádné životní kategorii, jen chtějí normální práci, slušné lidi a čas i na sebe

Nezáleží, kolik máš let. Záleží na tom, co hledáš a jak k tomu přistupuješ. U nás se počítá nejen výsledek, ale i to, že jsme všichni lidi.


Poznámka: • Jestli cítíš, že by tohle mohlo být ono, ozvi se. Nemusíš hned posílat životopis, stačí pár vět: Kdo jsi? Co tě zaujalo? Co hledáš a co je pro tebe důležité?

• Každý e-mail si přečteme a odpovíme. Opravdu každému. Vážně. Když si budeme rozumět, navrhneme si krátký rozhovor telefonicky nebo osobně.

• Někdy stačí málo, aby něco důležitého začalo. Možná právě tohle je ono.}

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní/Obchodní podpora: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní/Obchodní podpora?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní/Obchodní podpora ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1468