Administrativní brigáda
Informace
Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu nebo kolegyni na pozici Administrativního pracovníka pro naši kancelář. Pokud Vám vyhovuje odpolední pracovní doba a máte zájem o rozmanitou administrativní práci, pak je tato pozice právě pro Vás.
Náplň práce:
* Komunikace se zákazníky – zpracovávání příchozích dotazů a poptávek (telefonicky a e-mailem).
* Provádění běžné kancelářské administrativy.
* Tvorba a správa zákaznických faktur.
* Kontrola a aktualizace zákaznické evidence.
* Denní e-mailová komunikace s klienty i kolegy.
* Koordinace marketingu
Vhodné pro studenty/ky při studiu, rozsah 20h-40h/týden.
Nástup Leden 2026 nebo dle domluvy.
Co od vás očekáváme
* Spolehlivost a samostatnost.
* Příjemné a profesionální vystupování při komunikaci se zákazníky.
* Znalost práce na PC
* Výhodou je praxe v administrativě nebo zákaznickém servisu.
Co vám nabízíme
* Flexibilní úvazek v stabilní společnosti.
* Pracovní dobu ideálně od 11:00 do 18:00 (dle individuálních možností)
* Možnost zapojit se do zajímavých a rozmanitých úkolů.
* Podporující a přátelský tým.
* Možnost profesního růstu.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: KASA FIK s.r.o. Lokalita: Brno Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní brigáda Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 135 - 145 Kč Nabídka přidána: 21. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní brigáda: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní brigáda?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 135 - 145 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy KASA FIK s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.