Administrativní asistent

Praha 2, Praha


Informace
Do malého přátelského kolektivu, hledáme na dlouhodobou spolupráci asistenta na 11,5 hodin týdně v kanceláři.

Hodiny si rozložíme dle domluvy (v rozmezí 8-17hod ve všední dny)

Hlavní náplní práce je vystavování a zapisování faktur.

Dále tvorba rozpočtů (naučíme) a pomocná ruka ve studiu.

Pošlete nám prosím váš životopis, následuje dotazník a pohovor.

Těšíme se na vás.
Co od vás očekáváme
Alespoň základní zkušenost s vystavováním faktur (můžeme naučit).

Dobrou práci na počítači, dobrou komunikaci, pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost, pozitivní mysl a úsměv na tváři.

Dlouhodobou spolupráci (navyšování hodin je teoreticky možné).
Co vám nabízíme
Příjemnou atmosféru, přátelské jednání, plnou lidskou i materiální podporu a nadprůměrné finanční ohodnocení.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PAIRAM Solution s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Administrativní asistent
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 250 Kč
    Nabídka přidána: 10. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní asistent: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní asistent?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 250 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PAIRAM Solution s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní asistent ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě PAIRAM Solution s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa

Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.
0.0950