Administrativní asistent
Informace
Do malého přátelského kolektivu, hledáme na dlouhodobou spolupráci asistenta na 11,5 hodin týdně v kanceláři.
Hodiny si rozložíme dle domluvy (v rozmezí 8-17hod ve všední dny)
Hlavní náplní práce je vystavování a zapisování faktur.
Dále tvorba rozpočtů (naučíme) a pomocná ruka ve studiu.
Pošlete nám prosím váš životopis, následuje dotazník a pohovor.
Těšíme se na vás.
Co od vás očekáváme
Alespoň základní zkušenost s vystavováním faktur (můžeme naučit).
Dobrou práci na počítači, dobrou komunikaci, pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost, pozitivní mysl a úsměv na tváři.
Dlouhodobou spolupráci (navyšování hodin je teoreticky možné).
Co vám nabízíme
Příjemnou atmosféru, přátelské jednání, plnou lidskou i materiální podporu a nadprůměrné finanční ohodnocení.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PAIRAM Solution s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní asistent Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 250 Kč Nabídka přidána: 10. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní asistent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní asistent?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 250 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PAIRAM Solution s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.