Administrativní agenda v rámci obchodního oddělení

Liberec


Informace
Do týmu našeho obchodního oddělení hledáme posilu - novou kolegyni/kolegu. Pokud hledáš práci, kde nebudeš muset pracovat a nebudeš mít do čeho píchnout - životopis nám neposílej - tebe nepotřebujeme :-). Hledáme někoho na HPP, na brigádu anebo částečný úvazek. Pracujeme pouze v týdnu od pondělí do pátku :-). Pokud máte o práci u nás zájem, je potřeba v odpovědi napsat Vaše časové možnosti a životopis se zkušenostmi!

Budete členem menšího, profesionálního a přátelského týmu obchodního oddělení, který má na starosti péči o zákazníky, administrativní práci a zajištění chodu recepce a firmy.

• komunikace s příchozími zákazníky osobně nebo telefonicky a e-mailem

• příjem objednávek, zásilek, komunikace s kurýry

• zajištění provozu recepce společnosti, servisu kancelářské techniky, aut, atd.

• pošta, emaily, telefony

• administrativní práce, rezervace servisů aut, kopírek, hotelů atd.

• drobné pochůzky (pošta, nákupy, úřady, dodavatelé)

• kontrola a doplňování kancelářských potřeb a drobného občerstvení

• uvádění návštěv, odběr zásilek od kurýrů
Co od vás očekáváme
• SŠ vzdělání

• uvítáme zkušenost z práce na obdobné pozici

• zájem naučit se nové věci

• komunikativnost, pečlivost, vztah k administrativě

• milý přístup k lidem kolem sebe

• schopnost pracovat samostatně, ale i týmově; každý u nás má na starosti svou oblast, ale zároveň je naše práce propojená a navzájem si pomáháme

• příjemné vystupování

• dobrou znalost práce s PC (EXCEL, WORD, OUTLOOK) - používat ostatní SW ve firmě Vás naučíme
Co vám nabízíme
• zaškolení fungující agendy

• pestrou pracovní náplň

• pěkné pracovní prostředí

• přátelský, zkušený a profesionální kolektiv

• stabilní práci v rostoucí společnosti s významným postavením na trhu v ČR, SK i PL

• místo pracoviště Liberec - Ruprechtice (dobrá dostupnost MHD, možnost bezplatného parkování)

Pokud Vás nabídka zaujala, prosím, pošlete nám Váš strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem a Vašimi časovými možnostmi (tj. jak jste k dispozici během pracovního týdne).

Budeme Vás kontaktovat a dohodneme s Vámi další postup. Nástup možný ihned. Těšíme se na Vás.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: RENGL, s.r.o.
    Lokalita: Liberec
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Administrativní agenda v rámci obchodního oddělení
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 160 Kč - 170 Kč
    Nabídka přidána: 30. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní agenda v rámci obchodního oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní agenda v rámci obchodního oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Liberec.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy RENGL, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní agenda v rámci obchodního oddělení ve městě Liberec? Pošlete svůj životopis firmě RENGL, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Liberec - Administrativa

Hledáte brigády v Liberec? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.
0.1291