Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR

Praha hl.m.


• komplexní zabezpečování administrativní agendy odboru

• komplexní zajištění chodu sekretariátu

• práce s elektronickým evidenčním systémem ETŘ

• administrativní podpora policejních činností

• zapisování výslechů a dokumentace dalších úkolů trestního řízení

Obecně

• místo výkonu: pracoviště sekretariátu odboru výnosů a praní peněz Praha 1, Perštýn 11

• pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužení na dobu neurčitou




Nabídka: Platové podmínky a další benefity

• platová třída 8 se mzdou 21.530,- až 30.920,- Kč (dle započitatelné praxe)

• zvláštní příplatek 2.500,- Kč

• možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění)

• řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna




Požadavky: • středoškolské vzdělání zakončené maturitou

• znalost práce na PC, technika administrativy

• schopnost psaní všemi deseti – zápis na diktát

• znalost MS Office Word – tvorba dokumentu, formátování textu apod.

• znalost MS Office Excel – základní práce s tabulkami, matematické operace a formátování buněk

• bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)

* Uchazeč, který nesplnil tyto požadavky, bude vyřazen z výběrového řízení.

Výhodou

• praxe v oblasti administrativní činnosti

• vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti

• znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ




Poznámka: Další informace*

• pružná pracovní doba (základní pracovní doba stanovena v časovém úseku 8.00 – 13.00 hod.)

• termín pro zaslání životopisu: do 25. 04. 2025

• možnost nástupu: 1. 6. 2025 (či dohodou)

* Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor a psychologické vyšetření.

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu s předmětem „administrativní a spisový pracovník“.

Případné doplňující informace je možné získat u vedoucího odboru výnosů a praní peněz, sekce finanční kriminality, tel. číslo: , sekr. .

}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 21530 - 30920 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 20. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    15 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 21530 - 30920 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní a spisový pracovník sekretariátu Policie ČR ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1067