Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

O nás
Administrativní a spisový pracovník
KŘP hl. m. Prahy, odbor služby pro zbraně a bezpečnostní materiál – pracovní poměr
Obecně
- Místo výkonu: Praha 4 – Nusle, Sdružení 1664/1
- pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
Náplň práce:
- Práce s PC, práce v síti INTRANET - práce s databázovými systémy, např. centrální registr zbraní.
- Komplexní zajišťování spisové služby.
- Evidence dokumentů v elektronickém systému spisové služby (IS ETŘ).
- Předarchivní péče o písemnosti a jejich uložení.
- Příprava archiválií ke skartaci podle skartačního řádu.
Co od Vás očekáváme:
- středoškolské vzdělání zakončené maturitou
- znalost práce na PC, technika administrativy
- vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání
- bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
Výhodou
- praxe v oblasti administrativní činnosti
- vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
- znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ
Co Vám můžeme nabídnout:
Platové podmínky a další benefity
- platová třída 7 se mzdou 20.080,- Kč – 28.660,- Kč (dle započitatelné praxe)
- zvláštní příplatek 2.200,- Kč
- možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace)
- benefity – příspěvek zaměstnavatele na důchodové připojištění v případě práce v resortu MV ČR minimálně 3 roky,
- řádná dovolená 200 hodin, 5 dní indispozičního volna
- s ohledem na pracovní výsledky možnost přechodu z pracovního poměru do služebního poměru
Další informace
- pevná pracovní doba pondělí + středa 7:00 – 17:30 hodin, úterý + čtvrtek 7:00 – 15:00 hodin, pátek 7:00 – 12:30 hodin
- termín pro zaslání životopisu: do 29. 08. 2025
- možnost nástupu: 01. 09. 2025 (nebo dle dohody)
- Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor a vyplnění dotazníku uchazeče
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis.
Případné doplňující informace je možné získat u vedoucí oddělení OSZBM Praha I a Praha III, tel. číslo: kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz nebo zástupce vedoucí oddělení, tel. číslo: kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz .
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Policejní prezidium České republiky Lokalita: Praha Pracovní pozice: Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 20.080 – 28.660 Kč Nabídka přidána: 24. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Práce Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 20.080 – 28.660 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Policejní prezidium České republiky.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Policejní prezidium České republiky ještě dnes.