Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Administrativní a spisový pracovník

KŘP hl. m. Prahy, odbor služby pro zbraně a bezpečnostní materiál – pracovní poměr

Obecně

  • Místo výkonu: Praha 4 – Nusle, Sdružení 1664/1
  • pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou

Náplň práce:

  • Práce s PC, práce v síti INTRANET - práce s databázovými systémy, např. centrální registr zbraní.   
  • Komplexní zajišťování spisové služby.
  • Evidence dokumentů v elektronickém systému spisové služby (IS ETŘ).
  • Předarchivní péče o písemnosti a jejich uložení.
  • Příprava  archiválií ke skartaci podle skartačního řádu.

Co od Vás očekáváme:

  • středoškolské vzdělání zakončené maturitou
  • znalost práce na PC, technika administrativy
  • vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání
  • bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)

Výhodou

  • praxe v oblasti administrativní činnosti
  • vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
  • znalost informačních systémů PČR, zkušenost s informačním systémem ETŘ

Co Vám můžeme nabídnout:

Platové podmínky a další benefity

  • platová třída 7 se mzdou 20.080,- Kč – 28.660,- Kč (dle započitatelné praxe)
  • zvláštní příplatek 2.200,- Kč
  • možnost čerpání prostředků z FKSP (penzijní připojištění, rekreace)
  • benefity – příspěvek zaměstnavatele na důchodové připojištění v případě práce v resortu MV ČR minimálně 3 roky,
  • řádná dovolená 200 hodin, 5 dní indispozičního volna
  • s ohledem na pracovní výsledky možnost přechodu z pracovního poměru do služebního poměru

Další informace

  • pevná pracovní doba pondělí + středa 7:00 – 17:30 hodin, úterý + čtvrtek 7:00 – 15:00 hodin, pátek 7:00 – 12:30 hodin
  • termín pro zaslání životopisu:      do 29. 08. 2025    
  • možnost nástupu:                       01. 09. 2025 (nebo dle dohody)
  • Součástí přijímacího řízení je osobní pohovor a vyplnění dotazníku uchazeče

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis.

Případné doplňující informace je možné získat u vedoucí oddělení OSZBM Praha I a Praha III, tel. číslo: kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz nebo zástupce vedoucí oddělení, tel. číslo: kontakt uvedený v inzerci www.jenprace.cz .



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Policejní prezidium České republiky
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 20.080 – 28.660 Kč
    Nabídka přidána: 24. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 20.080 – 28.660 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Policejní prezidium České republiky.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní a spisový pracovník Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Policejní prezidium České republiky ještě dnes.
0.1954