Administrativní a provozní referent / referentka

Plzeň-město




Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, která zajišťuje prodej a servis baterií v oblasti staničních, trakčních, železničních a solárních Pb, NiCd a Li-ION akumulátorů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní a provozní referent / referentka

Hlavní odpovědnosti a činnosti:

* Administrativní podpora provozu FVE – zadávání objednávek, zajištění skladové evidence - naskladnění a vyskladnění zboží

* Evidence přijatých faktur, jejich kontrola a předání ke zpracování

* Vedení firemní pokladny, evidence hotovostních transakcí

* Evidence a sledování záznamů o firemních vozidlech, pojištění vozidel

* Správa reklamních předmětů – přehled, výdej, doplňování

* Evidence BOZP vybavení – pracovní oděvy, nářadí, pomůcky; vedení předávacích protokolů

* Administrace systému Intrastat – zadávání a kontrola údajů

* Evidence energií – spotřeby, přehledy, pravidelná aktualizace

* Péče o prostředí firmy

Požadujeme:

* Středoškolské vzdělání s maturitou – ekonomického zaměření

* Znalost práce na PC (MS Office)

* znalost anglického nebo německého jazyka (písmem)

* Časovou flexibilitu a samostatnost

* Řidičský průkaz sk. B

* Trestní bezúhonnost

Nabízíme:

* Práci na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku ( v případě zkráceného úvazku pracovní doba od 7:30 do 14:30 h )

* Atraktivní platové ohodnocení 37 000 – 40 000 Kč

* 13. a 14. plat

* 25 dní dovolené

* Stravenkový paušál

* Příspěvek na penzijní připojištění

* Zázemí stabilní a úspěšné společnosti

* Možnost nástupu ihned

* Místo výkonu práce: Plzeň

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Plzeň-město
    Pracovní pozice: Administrativní a provozní referent / referentka
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 37000 - 40000 Kč/měsíc
    Nabídka přidána: 11. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    16 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Administrativní a provozní referent / referentka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a provozní referent / referentka?

Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-město.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 37000 - 40000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní a provozní referent / referentka ve městě Plzeň-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1251