Administrativní a organizační práce

Liberec


Informace
Do týmu našeho obchodního oddělení hledáme posilu - novou kolegyni/kolegu. Pokud hledáš práci, kde nebudeš muset pracovat a nebudeš mít do čeho píchnout - životopis nám neposílej - tebe nepotřebujeme :-). Nehledáme nikoho na HPP, ale na brigádu anebo částečný úvazek. Pracujeme pouze v týdnu od pondělí do pátku :-)

Budete členem menšího, profesionálního a přátelského týmu obchodního oddělení, který má na starosti péči o zákazníky, administrativní práci a zajištění chodu recepce a firmy.

• komunikace s příchozími zákazníky osobně nebo telefonicky a e-mailem

• příjem objednávek, zásilek, komunikace s kurýry

• zajištění provozu recepce společnosti, servisu kancelářské techniky, aut, atd.

• pošta, emaily, telefony

• administrativní práce, rezervace servisů aut, kopírek, hotelů atd.

• drobné pochůzky (pošta, nákupy, úřady, dodavatelé)

• kontrola a doplňování kancelářských potřeb a drobného občerstvení

• uvádění návštěv, odběr zásilek od kurýrů
Co od vás očekáváme
• SŠ vzdělání

• uvítáme zkušenost z práce na obdobné pozici

• zájem naučit se nové věci

• komunikativnost, pečlivost, vztah k administrativě

• milý přístup k lidem kolem sebe

• schopnost pracovat samostatně, ale i týmově; každý u nás má na starosti svou oblast, ale zároveň je naše práce propojená a navzájem si pomáháme

• příjemné vystupování

• dobrou znalost práce s PC (EXCEL, WORD, OUTLOOK) - používat ostatní SW ve firmě Vás naučíme
Co vám nabízíme
• zaškolení fungující agendy

• pestrou pracovní náplň

• pěkné pracovní prostředí

• přátelský, zkušený a profesionální kolektiv

• stabilní práci v rostoucí společnosti s významným postavením na trhu v ČR, SK i PL

• místo pracoviště Liberec - Ruprechtice (dobrá dostupnost MHD, možnost bezplatného parkování)

• práci na zkrácený úvazek (DPP), cca 20-25 hod. týdně (Vaše časové možnosti nám pošlete), vhodné i pro studenty VŠ, maminky na mateřské dovolené a nebo prostě pro ty, kteří chtějí pracovat pár hodin denně :-)

Pokud Vás nabídka zaujala, prosím, pošlete nám Váš strukturovaný životopis společně s krátkým motivačním dopisem a Vašimi časovými možnostmi (tj. jak jste k dispozici během pracovního týdne).

Budeme Vás kontaktovat a dohodneme s Vámi další postup. Nástup možný ihned. Těšíme se na Vás.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: RENGL, s.r.o.
    Lokalita: Liberec
    Pracovní pozice: Administrativní a organizační práce
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 6. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní a organizační práce: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a organizační práce?

Práce je nabízena v lokalitě Liberec.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy RENGL, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní a organizační práce ve městě Liberec? Pošlete svůj životopis firmě RENGL, s.r.o. ještě dnes.
0.1060