📍 Brno💰 Dle domluvy🏢 StartupJobs.com s.r.o.

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Získej Fajn práci v naší mobilní aplikaci ještě dnes. Máme ověřené a aktuální nabídky zaměstnání. Vlastní životopis si tvoříš rovnou v apce.


Informace
Do naší české pobočky v Brně.

Klidně ihned, na plný úvazek.

Porozumění finančním transakcím, komunikační dovednosti, analytické myšlení a angličtina.



Nyní pro naše finanční oddělení hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici Accounts Receivable Accountant. Chceš se stát součástí sehraného globálního týmu a posunou svoji kariéru o velký krok dál? Pak se ti bude naše nabídka určitě líbit.

Kdo jsme?

Jsme norsko-česká společnost Papirfly (dříve BrandMaster). Spolu s více jak 200 zaměstnanci po celém světě vyvíjíme inovativní nástroje pro digitalizaci marketingu a pomáháme s efektivní správou značky firmám jako BMW, Helly Hansen, PepsiCo a více než 1.500 dalším. Každý den používá naše nástroje přes milion marketérů a designérů.

Od roku 2022 je majoritním vlastníkem Papirfly největší evropský technologický fond Verdane, který ze své pozice dále podporuje globální růst společnosti. Stále tak potřebujeme další chytré a kreativní hlavy, které nám pomůžou dobýt svět.

Co bude tvým denním chlebem?

* Validace dat o tržbách z účetních/fakturačních systémů a spolupráce se Sales, Customer Success a FP&A.

* Vystavování a odesílání faktur (včetně zadávání do zákaznických portálů), kontrola PO a smluvních podkladů.

* Řešení nesrovnalostí mezi fakturací, smlouvami a účetní evidencí.

* Správa opakovaných příjmů, nastavování a údržba fakturačních struktur (včetně podpory migrace dat a implementace procesu).

* Sledování pohledávek, příprava reportů a aktivní komunikace se zákazníky ohledně plateb.

* Zpracování denních bankovních transakcí.

* Příprava časových rozlišení výnosů, rekonciliací účtů a závěrkových operací.

Jak si tě představujeme? Máš...

* Vzdělání (ideálně vysokoškolské) v oboru financí či účetnictví (nebo podobném oboru).

* Alespoň 2 roky komerční praxe v oblasti zabývající se finančními závazky, inkasy nebo obecným účetnictvím.

* Povědomí o časovém rozlišení výnosů, rekonciliacích účtů a závěrkových operacích.

* Skvělou znalost MS Excelu a Office balíčku.

* Předchozí zkušenosti s účetním globálním systémem jako je Xledger, Xero, Sage (výhodou).

* Schopnost denně komunikovat napříč různými odděleními a zainteresovanými stakeholdery.

* Důraz na detail a schopnost zvládnout prioritizovat činnosti a aktivity a přizpůsobit se rychle se měnícímu prostředí.

* Umění pracovat samostatně, ale i v týmu.

* Perfektní psanou i mluvenou angličtinu, aby ses domluvil/a s kolegy i zákazníky po celém světě.

A co dalšího pro tebe máme?

* Spolupráci na HPP.

* Férové finanční ohodnocení a čtvrtletní prémie, příspěvek na obědy i dovolenou.

* Zázemí stabilní mezinárodní firmy, která vytváří atraktivní nástroje pro světoznámé klienty.

* Spolupráci na velkých projektech a růst v rámci skupiny.

* 25 dní dovolené, možnost občasné práce z domova.

* Skvělé kolegy a kolegyně, teplé kafe, studené freshe, čerstvé ovoce a legendární letní grilovačky.

* Workshopy s českými i zahraniční experty, které k nám zveme, aby sdíleli své zkušenosti a know-how.

Líbí? To máme radost! Co dál?

Dej nám o sobě vědět! Pošli nám prosím svoje CV / odkaz na LinkedIn profil. Budeme se těšit na naše první společné kafe či čaj .
Co od vás očekáváme

Co vám nabízíme

  • 📍
    Lokalita: Brno
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Brno.

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Nabídku zveřejnila firma StartupJobs.com s.r.o..

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

    👉 Jaké jsou požadavky?

    • Min. vzdělání: Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1324