📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
Do naší české pobočky v Brně.
Klidně ihned, na plný úvazek.
Porozumění finančním transakcím, komunikační dovednosti, analytické myšlení a angličtina.
Nyní pro naše finanční oddělení hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici Accounts Receivable Accountant. Chceš se stát součástí sehraného globálního týmu a posunou svoji kariéru o velký krok dál? Pak se ti bude naše nabídka určitě líbit.
Kdo jsme?
Jsme norsko-česká společnost Papirfly (dříve BrandMaster). Spolu s více jak 200 zaměstnanci po celém světě vyvíjíme inovativní nástroje pro digitalizaci marketingu a pomáháme s efektivní správou značky firmám jako BMW, Helly Hansen, PepsiCo a více než 1.500 dalším. Každý den používá naše nástroje přes milion marketérů a designérů.
Od roku 2022 je majoritním vlastníkem Papirfly největší evropský technologický fond Verdane, který ze své pozice dále podporuje globální růst společnosti. Stále tak potřebujeme další chytré a kreativní hlavy, které nám pomůžou dobýt svět.
Co bude tvým denním chlebem?
* Validace dat o tržbách z účetních/fakturačních systémů a spolupráce se Sales, Customer Success a FP&A.
* Vystavování a odesílání faktur (včetně zadávání do zákaznických portálů), kontrola PO a smluvních podkladů.
* Řešení nesrovnalostí mezi fakturací, smlouvami a účetní evidencí.
* Správa opakovaných příjmů, nastavování a údržba fakturačních struktur (včetně podpory migrace dat a implementace procesu).
* Sledování pohledávek, příprava reportů a aktivní komunikace se zákazníky ohledně plateb.
* Zpracování denních bankovních transakcí.
* Příprava časových rozlišení výnosů, rekonciliací účtů a závěrkových operací.
Jak si tě představujeme? Máš...
* Vzdělání (ideálně vysokoškolské) v oboru financí či účetnictví (nebo podobném oboru).
* Alespoň 2 roky komerční praxe v oblasti zabývající se finančními závazky, inkasy nebo obecným účetnictvím.
* Povědomí o časovém rozlišení výnosů, rekonciliacích účtů a závěrkových operacích.
* Skvělou znalost MS Excelu a Office balíčku.
* Předchozí zkušenosti s účetním globálním systémem jako je Xledger, Xero, Sage (výhodou).
* Schopnost denně komunikovat napříč různými odděleními a zainteresovanými stakeholdery.
* Důraz na detail a schopnost zvládnout prioritizovat činnosti a aktivity a přizpůsobit se rychle se měnícímu prostředí.
* Umění pracovat samostatně, ale i v týmu.
* Perfektní psanou i mluvenou angličtinu, aby ses domluvil/a s kolegy i zákazníky po celém světě.
A co dalšího pro tebe máme?
* Spolupráci na HPP.
* Férové finanční ohodnocení a čtvrtletní prémie, příspěvek na obědy i dovolenou.
* Zázemí stabilní mezinárodní firmy, která vytváří atraktivní nástroje pro světoznámé klienty.
* Spolupráci na velkých projektech a růst v rámci skupiny.
* 25 dní dovolené, možnost občasné práce z domova.
* Skvělé kolegy a kolegyně, teplé kafe, studené freshe, čerstvé ovoce a legendární letní grilovačky.
* Workshopy s českými i zahraniční experty, které k nám zveme, aby sdíleli své zkušenosti a know-how.
Líbí? To máme radost! Co dál?
Dej nám o sobě vědět! Pošli nám prosím svoje CV / odkaz na LinkedIn profil. Budeme se těšit na naše první společné kafe či čaj .
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
-
Lokalita: Brno
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Brno.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma StartupJobs.com s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské