Referent/ka obchodního oddělení
komunikace se zákazníky
zodpovědnost za přijetí poptávky a průběh obchodního případu
zpracování objednávek, zakládání zakázek v SAP
fakturace zakázek
řešení případných stížností / reklamací ze strany zákazníka s oddělením kvality
sledování dodacích termínů a včasného doručení potvrzení objednávky zákazníkovi
reporting dle požadavků nadřízeného
Nabídka: přátelský kolektiv a příjemnou pracovní atmosféru
práci na smysluplných produktech
flexibilní pracovní dobu
25 dní dovolené
měsíční prémie
vánoční prémie (50 % ze základní mzdy)
možnost zvyšování kvalifikace (odborná školení a podpora vzdělávání)
studijní volno
dotované závodní stravování
příspěvek na dopravu / možnost využití autobusové dopravy
příspěvek na penzijní připojištění
a mnoho dalších zaměstnaneckých výhod
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání
praxi v obchodním oddělení nebo zákaznickém servisu výhodou
AJ na komunikativní úrovni podmínkou, znalost dalšího jazyka je vítána (NJ/FJ)
znalost MS Office, znalost programu SAP výhodou
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí