Junior Support Specialist (Zákaznická podpora)
• zajišťování telefonické a e-mailové technické podpory pro uživatele platebních terminálů a administrace
• komunikace s bankami, obchodníky a poskytovateli platebních služeb
• dispečink servisních techniků, zabezpečování SLA v rámci jednotlivých projektů
Nabídka: • zajímavé mzdové ohodnocení a možnost kariérního růstu
• 25 dnů dovolené + 2 Sick days
• po zaučení možnost částečně pracovat i z domova
• příspěvěk na kartu Pluxee či na MultiSportku
• výhody zahraniční společnosti s lokálním řízením a kolegy z Brna a okolí
• odměnu za doporučení kandidáta i za věrnost k firmě
• teambuildingové akce
• odborné vzdělávání a výuku anglického jazyka
• příspěvek na stravné, pojištění či životní události jako jsou narozeniny, svatba, narození dítěte
• vše pro dodržování pitného režimu a relax room přímo na pracovišti
• příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
Požadavky: • SŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro absolventy) nebo odpovídající technické znalosti
• příjemné a reprezentativní vystupování
• výbornou znalost českého jazyka (nebo slovenského jazyka)
• anglický jazyk výhodou
• výborné komunikativní schopnosti
• schopnost samostatné i týmové práce
• spolehlivost a pečlivost při práci
• znalost práce s produkty MS Office
• chuť do práce
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí