CATEGORY SHOPPER MANAGER - FMCG
Nestlé Česko | Přidáno: 9. 5. 2024
CATEGORY SHOPPER MANAGER - FMCG
Nestlé Bratislava | Přidáno: 9. 5. 2024
Produktový inženýr - elektro
WOFINO | Přidáno: 9. 5. 2024
Product support
WOFINO | Přidáno: 9. 5. 2024
Obchodní zástupce pro ČR (technický produkt)
Přidáno: 8. 5. 2024
PODPORA PRODUKTOVÉHO TÝMU V OBLASTI DIGITAL - BRIGÁDA
Raiffeisenbank | Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce wellness produktů a design. koupeln. nábytku
Přidáno: 8. 5. 2024
Produktový specialista/ka
PZK BRNO a.s. | 40 000 Kč - 65 000 Kč | Přidáno: 8. 5. 2024
Produktový manažer - obchod
Advantage Consulting, s.r.o. | 60 000 Kč - 75 000 Kč | Přidáno: 8. 5. 2024
Průmysloví a produktoví designéři
MasterCard Europe sprl, organizační složka | 105 000 Kč | Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce pro ČR (technický produkt)
Trenkwalder Česká Republika | Přidáno: 8. 5. 2024
Obchodní zástupce (strojní produkty) - nástup možný ihned
MANPOWER | Přidáno: 8. 5. 2024
Práce v profesi Produktový specialista - Často kladené otázky
👉 Kolik nabídek práce lze najít pro profesi Produktový specialista?
Pro profesi "Produktový specialista" aktuálně najdete 232 nabídek práce na pracovním portálu HitPrace.cz.
👉 Jaká je náplň práce profese Produktový specialista?
Produktový specialista je odborník, který se zabývá vytvářením a správou produktů. Je odpovědný za vývoj produktové strategie, vytváření a udržování produktových linek, průzkum trhu a analýzu konkurence. Má také na starosti přípravu a propagaci produktu, průzkum zákazníků a analýzu jejich potřeb. Produktový specialista může také poskytovat zpětnou vazbu pro vylepšení produktu a zvyšovat jeho prodejnost.