Vedoucího odboru finančního a plánovacího
Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min.18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu ekonomického směru
Požadavky pro podání přihlášky:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), v platném znění
- znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
- znalost zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, v platném znění
- komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita
- zvláštní odborná způsobilost na úseku finančním vítána
- základní orientace v ekonomické oblasti
- znalost práce v programech GINIS vítána
- zkušenosti s řízením kolektivu minimálně 3 roky
- komunikační dovednost, samostatnost, flexibilita
- občanská a morální bezúhonnost
- znalost práce na PC
- dobrý zdravotní stav
- řidičské oprávnění skupiny „B“
Náležitosti přihlášky: (www.sumperk.cz)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen „GDPR“)
Nabízíme:
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené,
- příspěvek na stravu ve výši 110 Kč za odpracovaný den v případě splnění nároku na stravenku dle příslušných právních norem
- příspěvek na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na volnočasové aktivity ve 3 500,- Kč
- příspěvek na ošatné ve výši 3 500,- Kč
K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů – originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
- souhlas s lustrací a čestné prohlášení ve smyslu § 4, odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., (u osob narozených před 1.12.1971)
Hlavní zaměření činnosti:
- vedoucí odboru finančního a plánovacího MěÚ Šumperk
- řízení a koordinace jednotlivých oddělení odboru
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nař. vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nař. vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Nástup od 1.7.2024 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1, Šumperk, k rukám tajemnice Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 29.2.2024. Informace k pozici podá Ing. Helena Miterková, tajemnice úřadu, nám. Míru 1, Šumperk, tel. 583 388 502 a vedoucí finančního a plánovacího odboru Ing. Milena Peluhová, nám. Míru 1, Šumperk, tel.: 583 288 403.
Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Požadavky
- Minimální vzdělání: Bakalářské
- Práce s PC - znalost práce v programu VITA, GINIS - vítáno
- Ekonomika
- Ekonomika - podvojné účetnictví
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Dovolená 5 týdnů
- Bonusy a prémie - motivační odměny a půlroční odměny
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Mobilní telefon
- Notebook
- Stravenky - ve výši 110 Kč za odpracovanou den
- Příspěvek na volný čas - ve výši 3.500 Kč a příspěvěk na ošatné ve výši 3.500 Kč
- Sick days - 5 dnů
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí