Office Specialist
Do týmu klienta hledáme na pozici Office Specialist/Recepční. Tato pozice je vhodná pro někoho, kdo je organizovaný, samostatný a všestranný a baví ho administrativa a komunikace s lidmi.
POPIS POZICE:- Přijímání návštěv na recepci
- Zásobování kanceláře
- Zajišťování kartiček pro zaměstnance
- Správa reklamních předmětů a dárků
- Správa parkovacích míst pro zaměstnance
- Zpracovávání faktur
- Ad-hoc administrativní úkoly
PROFIL KANDIDÁTA:
- Komunikativní znalost angličtiny
- Znalost Excelu
- Organizační schopnosti
- Samostatnost a všestrannost
NABÍZÍME:
- 5 týdnů dovolené, stravenky, flexibilní pracovní doba, příspěvek na Multisport kartičku
- Firemní akce a produkty zdarma
- Práce v moderních kancelářích na Praze 4
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Specialist ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa