Obchodní manažer/ka pro prům. armatury - region Čechy 🎯 Služební auto, jazykové kurzy a výhody, které Tě budou bavit!
Zdravíme Tě ze společnosti Valvea!
🚩 Působíme na trhu více než 20 let a již od svého vzniku sídlíme v Třinci – významném městě Moravskoslezského kraje s dlouholetou tradicí hutního průmyslu a kovovýroby, obklopeném pohořím Beskyd.
Od počátku své existence se zabýváme návrhy, výpočty a dodávkami průmyslových armatur.
🎯 Jsi srdcem obchodník/ice, hlavou technik/čka a máš praxi v oboru průmyslových armatur alespoň 3 roky? Nemáš problém s pravidelnými výjezdy za zákazníky v regionu Čechy?
Možná právě Ty můžeš posílit náš tým!
➡ Co Tě na této pozici čeká?
Rozvoj obchodu
- Vyhledávání obchodních příležitostí na trhu
- Získávání informací o konkurenci
- Realizace obchodních jednání se zákazníky a obchodními partnery zejména v regionu Čechy
- Obchodní činnosti spojené s prodejem průmyslových armatur
- Spolupráce s výkonným ředitelem na vytváření obchodní strategie
Technické řešení a projekty
- Zjišťování potřeb zákazníků a chystaných projektech
- Navrhování technických řešení a vypracovávání cenových nabídek dle požadavků zákazníků
- Aktivní spolupráce s projektovými manažery.
👀 Jak si Tě představujeme, abys zapadl/a k nám do týmu?
- Máš minimálně 3 roky zkušeností v oblasti prodeje průmyslových armatur a umíš využít svých dosavadních zkušeností a kontaktů.
- Máš „tah na branku“! 🎯
- Máš za sebou SŠ 🎓(pokud bude z oboru strojírenství/elektro, získáš plusové body).
- Na počítači umíš víc, než jen spustit Solitaire 💻 bavíme se hlavně o používání programů Word, Excel, PowerPoint a webu. Do těch pokročilejších Tě bez problémů zaškolíme!
- Znalost anglického jazyka je plus, ale není podmínkou.
- Jsi komunikativní, umíš si zorganizovat svůj čas a nebojíš se činit vlastní rozhodnutí.
- Vlastníš řidičský průkaz sk. B 🚗 a najezdíš ročně spousty kilometrů.
✅ Proč se budeš těšit do práce?
- Tým = přátelský kolektiv kolegů, co si vzájemně rádi pomáhají
- Odměna = motivující finanční ohodnocení
- Rozvoj = prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj
- Odpočinek = samozřejmostí je u nás 5 týdnů dovolené a 3 sick days, když to ráno prostě necítíš
- Flexibilita = máme 8 hodinovou pružnou pracovní dobu
- Vybavení = služební auto, telefon a notebook je samozřejmostí
- Jazykové kurzy = English lessons for free přímo v sídle společnosti
- Příspěvky = elektronické stravenkové karty (150 Kč / den)
- Prostředí = nové a moderní pracovní prostředí
- Akce = společné teambuildingové akce – nedávno jsme například vyrazili na lyžovačku do Alp!
👊 Napiš nám a my se Ti ozveme co nejdříve (nejpozději do 2 týdnů od skončení náborové kampaně). Pokud nás Tvůj životopis zaujme, pozveme si Tě na osobní pohovor. Ve třetím kole pak s finalisty projdeme krátký psychotest a když to mezi námi zajiskří, můžeme si společně plácnout! 🤝
Těšíme se na Tebe!🙂
HR manažerka Kateřina & celý tým
Odpovědět na inzerát 63 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí