HR Admin with GERMAN
Informace
Do you have experience in HR or customer service? Do you speak German and English?
If yes, don´t hesitate to contact me for more information.
The company is expanding, so we are looking for new candidates to join the HR team!
You will be primarily responsible for providing best-in-class first level of support to HR Customers contributing highly to service satisfaction and the reputation of HR Shared Services Center within the organization.
Key responsibilities:
You will be first point of contact for Customers who seek support on HR topics
Answering phone calls and process requests received via ticketing tool which are raised by Employees, Managers, and other internal stakeholders
Providing efficient resolution of requests, promptly resolving most requests in first call / emails
Analysing requests
Co od vás očekáváme
-German and English language
-Customer oriented
-MS Office
Co vám nabízíme
-Home Office (2 days per week)
-13th salary
-Flexible working hours
-25 days off
-Fully paid language courses
-Sick Days
-Transport allowance
-Meal vouchers
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
České Budějovice - Nabídka práce v okolních lokalitách
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa České Budějovice - Administrativa