Finanční manažer/manažerka do oddělení přípravy investic
- Směnnost: Pružná pracovní doba
- Min. požadované vzdělání: VŠ Bakalářské
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc (5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost)
- Jiné výhody - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - Nabízená mzda: 26 600 - 37 170 Kč/měsíc
Výběrové řízení č. 2024/64
Druh práce: posuzování, příprava, realizace a administrace projektů z hlediska finančního řízení u projektů města uplatňovaných převážně do strukturálních fondů EU a programů EU, problematika spolufinancování projektů, práce na finančních částech projektů, souhrnné práce při zajišťování koncepčních a rozvojových úseků statutárního města Olomouce zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce
Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu mateřské dovolené, dovolené a rodičovské dovolené
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-sleduje plnění závazků vzniklých přijetím podpory, zpracovává průběžné a závěrečné vyhodnocení čerpání přiznaných dotací a podpor jednotlivých projektů za SMOl
-zajišťuje realizaci a udržitelnost projektů uplatňovaných na čerpání finanční pomoci z evropských, národních j. zdrojů
-zajišťuje finanční řízení projektů zejména následujícími úkony (určuje způsobilost výdajů, vypracovává žádosti o proplacení výdajů projektu, zajišťuje finanční ukončení projektů apod.),
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: ekonomický nebo veřejná správa výhodou.
Praxe:
-praxe ve veřejné správě a v oblasti investic, financí a účetnictví výhodou,
-praxe v oblasti přípravy, realizace a administrace projektů, projektový cyklus, obecná znalost strukturálních fondů, programů EU a národních dotačních titulů, rozpočtování a financování projektů, spolufinancovaných z fondů EU výhodou,
Jiné požadavky:
-dobrá znalost práce na PC (Microsoft Office, Word, Excel),
-dobré organizační a komunikační schopnosti,
-samostatnost, pečlivost, odpovědnost,
-flexibilita a adaptabilita,
-schopnost jednat s lidmi,
-smysl pro týmovou práci,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 28. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí