Administrativní Asistentka/Zástup Recepční
O nás
Naši společnost založil pan Perry Brink v roce 1859 v Chicagu. V průběhu let jsme se stali globální společností specializující se na bezpečnostní a logistické služby, zejména ve správě hotovosti, přepravě peněz a cenin. Náš dosah je globální, jsme ve více jak 100 zemích světa. V ČR jsme od roku 1991 a stále expandujeme. Aktivně investujeme do technologických inovací.
Co u nás budete dělat?
- Administrativní podporu pro různé týmy ve společnosti (např. zadávání smluv, cestovních příkazů, zakládání/kopírování/sken dokumentů, a další ad hoc úkoly)
- Komunikovat po telefonu a emailem.
- Zpracovávat došlou a odeslanou poštu vč. kurýrů.
- Zajišťovat kancelářské potřeby a občerstvení.
- Zajišťovat parkování a ubytování.
- Podpora s organizací akcí a schůzek.
- V případě nepřítomnosti recepční – zajišťovat plynulý chod recepce a vítat s úsměvem naše klienty, návštěvy a uchazeče.
Co se Vám u nás bude hodit?
- SŠ vzdělání.
- Denní využití MS Office.
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
- Skvělé organizační schopnosti a schopnost prioritizace úkolů.
- Výborné komunikační dovednosti.
- Příjemný a profesionální přístup ke klientům a kolegům.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
- Schopnost rychle se učit a přizpůsobit se novým technologiím a postupům.
- Zkušenost s administrativní prací nebo recepcí výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zaměstnání na pracovní smlouvu na poloviční úvazek dobu neurčitou.
- Pracovní dobu pondělí až pátek od 8:00 do 12:00 s možností případné flexibility/úpravy.
- Zázemí a stabilitu silné mezinárodní společnosti, lídra na českém i celosvětovém trhu.
- Přátelský a zároveň profesionální kolektiv.
- Široké spektrum benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, firemní akce, možnost využití firemní karty do ZOO Praha, cafetérie, multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění a mnoho dalších.
Benefity
- Firemní akce
- Kafetérie
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní Asistentka/Zástup Recepční ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Brinks Cash Solutions (CZ) a.s. ještě dnes.