Administrativní Asistentka/Zástup Recepční

Praha


O nás

Naši společnost založil pan Perry Brink v roce 1859 v Chicagu. V průběhu let jsme se stali globální společností specializující se na bezpečnostní a logistické služby, zejména ve správě hotovosti, přepravě peněz a cenin. Náš dosah je globální, jsme ve více jak 100 zemích světa. V ČR jsme od roku 1991 a stále expandujeme. Aktivně investujeme do technologických inovací.

Co u nás budete dělat?

  • Administrativní podporu pro různé týmy ve společnosti (např. zadávání smluv, cestovních příkazů, zakládání/kopírování/sken dokumentů, a další ad hoc úkoly)
  • Komunikovat po telefonu a emailem.
  • Zpracovávat došlou a odeslanou poštu vč. kurýrů.
  • Zajišťovat kancelářské potřeby a občerstvení.
  • Zajišťovat parkování a ubytování.
  • Podpora s organizací akcí a schůzek.
  • V případě nepřítomnosti recepční – zajišťovat plynulý chod recepce a vítat s úsměvem naše klienty, návštěvy a uchazeče.


Co se Vám u nás bude hodit?

  • SŠ vzdělání.
  • Denní využití MS Office.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
  • Skvělé organizační schopnosti a schopnost prioritizace úkolů.
  • Výborné komunikační dovednosti.
  • Příjemný a profesionální přístup ke klientům a kolegům.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Schopnost rychle se učit a přizpůsobit se novým technologiím a postupům.
  • Zkušenost s administrativní prací nebo recepcí výhodou.


Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zaměstnání na pracovní smlouvu na poloviční úvazek dobu neurčitou.
  • Pracovní dobu pondělí až pátek od 8:00 do 12:00 s možností případné flexibility/úpravy.
  • Zázemí a stabilitu silné mezinárodní společnosti, lídra na českém i celosvětovém trhu.
  • Přátelský a zároveň profesionální kolektiv.
  • Široké spektrum benefitů: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, firemní akce, možnost využití firemní karty do ZOO Praha, cafetérie, multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění a mnoho dalších.


Benefity


  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti


Detaily o pracovním místě:
Firma: Brinks Cash Solutions (CZ) a.s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Administrativní Asistentka/Zástup Recepční
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 6. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Nechte si zasílat upozornění na nové nabídky práce

Přidejte se bezplatně k 84 026 uživatelům.
  • Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
    Nové nabídky práce každý den
    Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě
    Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst
    Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst
    Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce
    Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem
    Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí
    Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty
    Pomůžeme Vám v nalezení nové práce
    Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné
    Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní Asistentka/Zástup Recepční ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Brinks Cash Solutions (CZ) a.s. ještě dnes.