📝 Podrobnosti o nabídce práce
Informace
Dynamicky se rozvíjející společnost zaměřená na inkasní činnost hledá do svého týmu týmovou asistentku/týmového asistenta.
Náplní práce na této pozici pro Vás bude:
• správa portfolia pohledávek
• práce s informačním systémem
• telefonická komunikace a vyřizování korespondence s protistranami.
Stanete se součástí profesionálního týmu, kdy získáte bohaté zkušenosti a zejména s praxí v oblasti správy a administrace pohledávek.
Co od vás očekáváme
• ukončené středoškolské vzdělání
• práci na hlavní pracovní poměr
• znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, internet)
• pečlivost, spolehlivost, samostatnost, koordinovanost a vysoké pracovní nasazení
• dobré vyjadřovací schopnosti
• písemný projev na vysoké úrovni
• ochotu učit se novým věcem
Co vám nabízíme
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• motivující finanční ohodnocení (nástupní mzda se odvíjí od vykonané praxe a zkušeností v oboru, případně od rychlosti zaučení a zvládnutí svěřené agendy)
• možnost finančního a karierního růstu
• páteční zkrácenou pracovní dobu (8:00 - 15:00)
• zaměstnanecké benefity (stravenky plně hrazené zaměstnavatelem,
mimořádné odměny, sick days, ..)
• neformální přátelské prostředí
• nástup možný ihned.
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis a telefonní číslo na uvedenou e-mailovou adresu. V případě zájmu Vás budeme max. do týdne kontaktovat.
-
Lokalita: Praha
-
Mzda: 33 000 Kč
-
Směnnost: Plný
-
Nástup: IHNED
-
Firma: TARAKAN, a.s.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda?
Nabízená mzda je 33 000 Kč.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma TARAKAN, a.s..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské