📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
K nám do UlovDomov hledáme zkušeného kolegu do týmu specialistů péče o byty („správců“). Společně s nimi budeš pečovat o byty v našem portfoliu a komunikovat s klienty – majiteli a podnájemníky. O práci nebudeš mít nouzi, v rámci služby Ideální nájemce spravujeme více než 4000 bytů.
Jak si tě představujeme?
- Jsi tak trochu koordinátor a popereš se s každým technickým problémem
- Působil*a jsi na obdobné pozici
- Máš zkušenost ze zákaznického centra (např. call centra)
Co si pod takovou prací konkrétně představit?
- Tvým denním chlebem bude asistence při přebírání a předávání bytů od podnájemníků a majitelů a ověřování jejich stavu a dokumentace.
- Často budeš hlavním článkem při řešení oprav a technických problémů na bytech, objednávání techniků a hlášení pojistných událostí.
- Na pravidelné bázi budeš kontrolovat stav bytů a na základě toho si budeš plánovat schůzky s techniky nebo zástupci SVJ.
- Neobejdeš se bez osobní, telefonické i e-mailové komunikace (v češtině i angličtině) jak s klienty, tak s odděleními napříč celou firmou.
- Jde o práci v terénu a kontakt s lidmi je její velkou součástí. Vše se točí kolem zákazníků, a proto je potřeba pro ně být k dispozici zhruba od 9:00-17:00, kdy funguje i naše zákaznická podpora, která požadavky přijímá a následně správcům předává. Plánování schůzek, kontrol, přebírek a předávek však bude v tvojí režii a bude se odvíjet od času podnájemníka nebo majitele.
- Klid a zázemí pro vyřizování mailů, telefonátů a administrativy vždy najdeš u nás v kanceláři
Jaké dovednosti proto považujeme za klíčové?
- Máš dobré komunikační dovednosti v češtině a angličtině – více než polovina našich podnájemníků jsou cizinci, proto je důležité, aby ses nebál*a mluvit anglicky
- Prozákaznický přístup ti není cizí – zákazník je pro tebe na prvním místě a uděláš maximum pro jeho spokojenost
- Jsi aktivní řidič – pro přesuny z místa na místo ti budou k dispozici naše firemní auta, můžeš však využívat i své vlastní
- Dokážeš pracovat samostatně a organizovaně – zkoordinovat vše s podnájemníky, dodavateli i naší back-office
- Jsi „technický typ“ – nemusíš umět závady na bytě sáma opravit (pokud si na některé menší troufneš, rádi ti dáme prostor), potřebujeme ale, abys zvládla posoudit stav a poptat vhodného opraváře
Jaká jsou úskalí pozice?
- Správcovská pozice vyžaduje základní manuální zručnost (nebo alespoň základní orientaci při řešení technických závad na bytě) a pak taky skvělou ústní i písemnou komunikaci. Občas se nám stane, že i velmi technicky zručný člověk tento aspekt práce nezvládne…
- Správci nemají o práci nouzi. Vzhledem k charakteru pozice přichází nejvíce požadavků od zákazníků v provozní době zákaznické linky (9–17 hod. ve všední dny), proto oceníme, když budeš v tuto dobu na příjmu. Na přelomu měsíce řešíme přebírky a předávky bytů, může se tedy stát, že některé úkoly bude třeba řešit i večer nebo o víkendu. Jindy si ale můžeš udělat volno třeba uprostřed týdne.
- Hledáme určitě někoho na dlouhodobou spolupráci, ideálně déle než na jeden rok. Zaučení nového kolegy do našich rozsáhlých procesů zabere našim správcům dost času. Promysli si, jestli tě to opravdu bude bavit a nechceš si to spíš jen zkusit.
Co ti za tvé pracovní nasazení nabízíme my?
- Spolupráci na IČO s odměnou v rozmezí 43 000 - 50 000 Kč, upravujeme ji dle aktuálních zkušeností se správou nemovitostí
- Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON
- Možnost využívat firemní auto
- Možnost využívat firemní techniku
- Kurzy angličtiny zdarma a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
- Multisport kartičku za 400 Kč měsíčně, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a spoustu dalších akcí
- Tým super kolegů a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení
- Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50
Máš chuť se k nám přidat?
- Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.
- Pokud si padneme do noty, tak se ti v nejbližších dnech ozve Eliška z HR a pobaví se s tebou o vzájemných očekáváních.
- Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, poprosíme tě o zpracování krátkého úkolu, na kterém můžeš dělat z pohodlí domova.
- No a když všechno půjde jako po másle, pozveme si tě k nám do pražské kanceláře (nebo naplánujeme online meeting), kde si o všem detailněji popovídáš s leaderem správců Kubou Mrázkem.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
-
Lokalita: Praha
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma UlovDomov.cz s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské