📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
Fidoo je česká fintechová firma, která firmám pomáhá mít finance pod kontrolou — jednoduše, digitálně a bez papírování. Naše platforma kombinuje firemní karty, správu výdajů a automatizaci účetních procesů tak, aby se lidé mohli soustředit na to, co dává byznysu skutečnou hodnotu.
Aby všechno fungovalo tak, jak má, stojí za tím i naše Client Center — tým, který se stará o klienty a jejich každodenní potřeby. Zaujalo tě to? Tak čti dál.
Co tě u nás čeká?
Staneš se první linií kontaktu pro naše klienty. Těmi jsou uživatelé karet a služeb Fidoo ve firmách, které jsou našimi klienty. Zpravidla tě budou kontaktovat účetní, finanční ředitelé nebo koncoví držitelé našich platebních karet s různými typy požadavků, které jim pomůžeš řešit.
Náplní tvé práce bude telefonická a e-mailová komunikace (příchozí i odchozí linka). Nečekej ale žádné velké call centrum. Tým má aktuálně 4 členy, kteří se starají o kompletní agendu příchozích klientských požadavků.
Budeš spolupracovat se všemi odděleními napříč celým Fidoo. Je nás dohromady kolem 180 a je důležité, abys převzal/a know-how v našem produktu.
Pracovat budeš kromě standardního balíku Office365 především v aplikaci IPEX a IPEX Communicator.
Koho hledáme?
Tvou silnou stránkou je komunikace, jak psaná, tak mluvená. Ovládáš perfektně češtinu a problém ti nedělá ani angličtina (na komunikativní úrovni).
Máš i technickou zdatnost, umíš se orientovat v systémech a rychle se je všechny naučit. Pracujeme ve více systémech a je potřeba opravdu vědět, kam kliknout.
Máš chuť se posouvat. Začneš určitě na lince, časem se ale dostaneš i k náročnější a více specializované agendě – kontrolní a back office.
Čas s týmem v kanceláři je to, co chceš. Tím, že jsme malý tým a věci se u nás dějí rychle, tak preferujeme, když se všichni potkáváme v kanceláři, ale možnost Home office taky máme.
Jaký je průběh výběrového řízení?
Nejprve si krátce zavoláme, kde si vzájemně představíme očekávání. Pak přijde na řadu osobní setkání u nás v kancelářích. Krom seznámení si naladíme také vzájemná očekávání a zjistíme, jestli se potkáváme nejen pracovně, ale i kulturně. Pokud vzájemná očekávání naplníme a oboustranně budeme mít zájem pokračovat dál, potkáme se ještě jednou, a to s širším týmem. Následně už bude na řadě jen finální rozhodnutí.
Chceš práci, kde tvoje pomoc dává smysl?
Pokud tě role v našem klientském týmu zaujala, pošli nám své CV nebo odkaz na LinkedIn přes formulář níže. Těšíme se na tebe!
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
-
Lokalita: Praha
-
Nástup: IHNED
-
Firma: StartupJobs.com s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma StartupJobs.com s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské