Referent obchodu
Náplň práce:
- Zajištění administrativní podpory úseku obchodu
- Komunikace se zákazníky, průběžná rešerše trhu potencionálních zákazníků, akvizice
- Občasné služební cesty
- Zajištění autodopravy pro příchozí a odchozí zakázky
- Zajištění dílčích marketingových aktivit ve spolupráci s manažerem obchodu.
- Marketingová úprava firemních portálů Linkedin, Facebook a webových stránek společnosti.
- Řešení reklamací
Bez čeho se na pozici neobejdete:
- Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- Středně pokročilá znalost AJ nebo NJ – telefonická a písemná komunikace se zahraničními klienty na denní bázi
- Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky podmínkou
- Aktivní znalost MS Office
- Komunikační a organizační dovednosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí prosperující společnosti a stabilní dlouhodobé zaměstnání
- Příjemné pracovní prostředí
- Pružná pracovní doba
- Teambuildingy
- Vzdělávací kurzy a školení
- Dovolená 5 týdnů
- Příspěvek na stravování
- Pracovní poměr na dobu určitou, po roce možnost přechodu na neurčito
374 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Referent obchodu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Referent obchodu?
Práce je nabízena v lokalitě Louny.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Pure Bohemia, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Referent obchodu ve městě Louny?
Pošlete svůj životopis firmě Pure Bohemia, s.r.o. ještě dnes.