Prodejní a event koordinátor/ka
Požadavky: Hledáme někoho, kdo posune nákupní zážitek na novou úroveň, bude budovat silné, dlouhodobé vztahy s klienty a pořádat zajímavé akce.
Jste zkušený profesionál v zákaznickém servisu a domluvíte se anglicky? Chcete se podílet na úspěchu a růstu exkluzivní značky? Jste kreativní a baví Vás organizace eventů? Pak se neváhejte přihlásit.
náplň práce
* poskytovat profesionální zákaznický servis na prodejně
* zpracovávat nabídky a objednávky pro zákazníky v systému
* plánování a rozvoj eventů
* organizace, účast a dohled nad průběhem akcí pro zákazníky
* analýza úspěšnosti a sledování trendů
co vám nabídneme
* bonusy a příplatky
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravování
* Multisport karta nebo SODEXO karta
* příspěvky na životní pojištění
* příspěvky na penzijní připojištění
* různé týmové akce
co od vás očekáváme
* SŠ/VŠ vzdělání
* min. 2 roky praxe s prodejem
* AJ na úrovni min. B1
* práce s PC (MS Office)
* pozitivní, prozákaznický a profesionální přístup
* otevřený, kreativní a společenský typ
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Prodejní a event koordinátor/ka Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 17. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Prodejní a event koordinátor/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Prodejní a event koordinátor/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.