Prodejní a event koordinátor/ka

Brno-město




Požadavky: Hledáme někoho, kdo posune nákupní zážitek na novou úroveň, bude budovat silné, dlouhodobé vztahy s klienty a pořádat zajímavé akce.

Jste zkušený profesionál v zákaznickém servisu a domluvíte se anglicky? Chcete se podílet na úspěchu a růstu exkluzivní značky? Jste kreativní a baví Vás organizace eventů? Pak se neváhejte přihlásit.

náplň práce

* poskytovat profesionální zákaznický servis na prodejně

* zpracovávat nabídky a objednávky pro zákazníky v systému

* plánování a rozvoj eventů

* organizace, účast a dohled nad průběhem akcí pro zákazníky

* analýza úspěšnosti a sledování trendů

co vám nabídneme

* bonusy a příplatky

* 25 dní dovolené

* příspěvek na stravování

* Multisport karta nebo SODEXO karta

* příspěvky na životní pojištění

* příspěvky na penzijní připojištění

* různé týmové akce

co od vás očekáváme

* SŠ/VŠ vzdělání

* min. 2 roky praxe s prodejem

* AJ na úrovni min. B1

* práce s PC (MS Office)

* pozitivní, prozákaznický a profesionální přístup

* otevřený, kreativní a společenský typ

jak se přihlásit

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.



Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.



Odpovědět na inzerát
    16 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Prodejní a event koordinátor/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Prodejní a event koordinátor/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Prodejní a event koordinátor/ka ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1347