Office assistant

Praha hl.m.




Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, která se specializuje na automatizaci domácností a chytré ovládání stínicí techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office asistent.

Hledáme motivovanou, na detail orientovanou Office asistentku, která bude poskytovat podporu napříč společnosti a zákazníkům.

Náplň práce:

* Office Management: řízení outsourcovaných služeb (např. pojištění, úklidové služby a další dodavatelé), kontrola smluv, komunikace s majiteli budov, péče o kanceláře; koordinace organizace kanceláře, správa vozového parku

* Podpora dalších oddělení společnosti: koordinace zákaznických školení, tok prodejních dokumentů (smluv), zajišťování služebních cest, hromadné korespondence, každodenní podpora

* Recepce: příchozí a odchozí e-maily, příchozí hovory, zázemí pro návštěvy zákazníků

* HR: zajištění hladkých náborových a příjímacích procesů, organizace školení zaměstnanců ze zákona, organizace zaměstnaneckých akcí, péče o tým

* Health & Safety: být v pravidelném kontaktu s třetími stranami (poskytovateli Health &Security) a ve spolupráci s nimi zajistit:

* Organizace povinných školení

* Shoda s předpisy

* Hodnocení rizik

* Prezentování produktů příchozím zákazníkům na našem showroomu

Očekáváme:

* Zkušenosti z obdobné pozice

* Anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni kvůli e-mailové komunikaci

* Zkušenosti z obdobné pozice

* Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu

* Schopnost řešit problémy s důrazem na detaily

* Minimálně SŠ vzdělání s maturitou

* Základní znalost MS Office

* ŘP sk. B výhodou

Nabízíme:

* Zajímavé finanční ohodnocení

* 5 týdnů dovolené, sick days

* Stravenky v hodnotě 150 Kč plně hrazené

* 1000 Kč měsíční příspěvek na penzijní pojištění (po zkušební době)

* Výrobky společnosti pro svou potřebu

* Příspěvky na významné soukromé události (svatba, narození dítěte)

* Příspěvek na vzdělávání

* Společné firemní aktivity

* Dobré zázemí v kancelářích na Praze 13 – Stodůlky

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.



Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Office assistant: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office assistant?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office assistant ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1150