Office assistant
Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, která se specializuje na automatizaci domácností a chytré ovládání stínicí techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office asistent.
Hledáme motivovanou, na detail orientovanou Office asistentku, která bude poskytovat podporu napříč společnosti a zákazníkům.
Náplň práce:
* Office Management: řízení outsourcovaných služeb (např. pojištění, úklidové služby a další dodavatelé), kontrola smluv, komunikace s majiteli budov, péče o kanceláře; koordinace organizace kanceláře, správa vozového parku
* Podpora dalších oddělení společnosti: koordinace zákaznických školení, tok prodejních dokumentů (smluv), zajišťování služebních cest, hromadné korespondence, každodenní podpora
* Recepce: příchozí a odchozí e-maily, příchozí hovory, zázemí pro návštěvy zákazníků
* HR: zajištění hladkých náborových a příjímacích procesů, organizace školení zaměstnanců ze zákona, organizace zaměstnaneckých akcí, péče o tým
* Health & Safety: být v pravidelném kontaktu s třetími stranami (poskytovateli Health &Security) a ve spolupráci s nimi zajistit:
* Organizace povinných školení
* Shoda s předpisy
* Hodnocení rizik
* Prezentování produktů příchozím zákazníkům na našem showroomu
Očekáváme:
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Anglický jazyk alespoň na mírně pokročilé úrovni kvůli e-mailové komunikaci
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu
* Schopnost řešit problémy s důrazem na detaily
* Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
* Základní znalost MS Office
* ŘP sk. B výhodou
Nabízíme:
* Zajímavé finanční ohodnocení
* 5 týdnů dovolené, sick days
* Stravenky v hodnotě 150 Kč plně hrazené
* 1000 Kč měsíční příspěvek na penzijní pojištění (po zkušební době)
* Výrobky společnosti pro svou potřebu
* Příspěvky na významné soukromé události (svatba, narození dítěte)
* Příspěvek na vzdělávání
* Společné firemní aktivity
* Dobré zázemí v kancelářích na Praze 13 – Stodůlky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Office assistant Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 9. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office assistant: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office assistant?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..