Obchodní asistent

- Týdenní účast na poradách.

- Správa obchodní korespondence, e-mailů a telefonátů.

- Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů.

- Zajišťování podpory při přípravě prezentací, reportů a analýz.

- Objednávání kancelářských potřeb, zajišťování technické podpory a dalších administrativních záležitostí.

- Podpora při organizaci firemních akcí, konferencí a školení.

Nabídka: Společnost se od svého založení v roce 1991 specializuje na komplexní dodávky záložních systémů nepřetržitého napájení. V průběhu let se vyprofilovala v respektovanou společnost a lídra trhu v České republice. Základem její stabilní pozice na trhu s technologiemi pro zálohu napájení je především vysoká kvalifikace a špičková technická úroveň jejích pracovníků a také pečlivý výběr dodavatelů, kteří patří ke světové špičce nejen v oblasti výroby, ale také ve vývoji záložních systémů.

- Flexibilita - pevná pracovní doba 9.00 - 15:00.

- Možnost občasné HO.

- Dovolená.

- Vzdělávání a vedení zkušenějšími zaměstnanci.

- Přátelské prostředí.

- Benefity.

Požadavky: - Pečlivost a orientaci na detail.

- Příjemné a přirozené komunikační schopnosti.

- Zájem o techniku.

- Spolehlivost a dochvilnost.

- Ochotu a proaktivnost.

- Preferujeme spolupráci na základě důvěry a spolehlivosti.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. - Brno
Lokalita:
Pracovní pozice: Obchodní asistent
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 25. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Obchodní asistent: Často kladené otázky

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o. - Brno.

0.1325