Obchodní asistent
- Týdenní účast na poradách.
- Správa obchodní korespondence, e-mailů a telefonátů.
- Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů.
- Zajišťování podpory při přípravě prezentací, reportů a analýz.
- Objednávání kancelářských potřeb, zajišťování technické podpory a dalších administrativních záležitostí.
- Podpora při organizaci firemních akcí, konferencí a školení.
Nabídka: Společnost se od svého založení v roce 1991 specializuje na komplexní dodávky záložních systémů nepřetržitého napájení. V průběhu let se vyprofilovala v respektovanou společnost a lídra trhu v České republice. Základem její stabilní pozice na trhu s technologiemi pro zálohu napájení je především vysoká kvalifikace a špičková technická úroveň jejích pracovníků a také pečlivý výběr dodavatelů, kteří patří ke světové špičce nejen v oblasti výroby, ale také ve vývoji záložních systémů.
- Flexibilita - pevná pracovní doba 9.00 - 15:00.
- Možnost občasné HO.
- Dovolená.
- Vzdělávání a vedení zkušenějšími zaměstnanci.
- Přátelské prostředí.
- Benefity.
Požadavky: - Pečlivost a orientaci na detail.
- Příjemné a přirozené komunikační schopnosti.
- Zájem o techniku.
- Spolehlivost a dochvilnost.
- Ochotu a proaktivnost.
- Preferujeme spolupráci na základě důvěry a spolehlivosti.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní asistent: Často kladené otázky
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o. - Brno.